  • 41. Data: 2011-10-28 19:28:15
    Temat: Re: co to za numer i ile kosztuje
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnjaip30.uh5.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Pan Przemysław Gubernat napisał:
    >
    >U operatora komórkowego ze względu
    > na prepaidy, a u innych choćby z w uwagi na usługę ograniczenia
    > wysokości
    > faktury (operator "wyznaczony" ma obowiązek świadczenia takiej).

    Z tym, że od maja nie ma operatora wyznaczonego...

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 42. Data: 2011-10-28 20:33:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Telesfor napisał:

    > Z tym, że od maja nie ma operatora wyznaczonego...

    A co to zmieniło w kwestii używanych w praktyce systemów bilingowych?
    Wcześniej stosowany sprzedali w maju na Allegro?

    --
    Jarek

  • 43. Data: 2011-10-28 20:47:16
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnjam4cq.jg7.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > A co to zmieniło w kwestii używanych w praktyce systemów
    > bilingowych?
    > Wcześniej stosowany sprzedali w maju na Allegro?

    Mój komentarz dotyczył stwierdzenia, ze operator wyznaczony ma
    obowiązek świadczenia usługi ograniczenia wysokości faktury. W związku
    z tym, że od maja nie ma operatora wyznaczonego to nie ma tez takiego
    obowiązku...

    A czy były wyznaczony świadczy nadal taką usługę i czy w ogóle
    kiedykolwiek ją świadczył to nie wiem...

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 44. Data: 2011-10-28 21:18:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Telesfor napisał:

> [...]
    > obowiązek świadczenia usługi ograniczenia wysokości faktury. W związku
    > z tym, że od maja nie ma operatora wyznaczonego to nie ma tez takiego

    Istnienie bądź nieistnienie wyznaczonego operatora nie ma związku
    z istnieniem prawnego obowiązku świadczenia przez tegoż określonego
    zakresu usług. Ten obowiązek wciąż trwa.

    > A czy były wyznaczony świadczy nadal taką usługę i czy w ogóle
    > kiedykolwiek ją świadczył to nie wiem...

    Sprawa dotyczyła możliwości technicznych używaych w praktyce systemów.

    --
    Jarek

  • 45. Data: 2011-10-31 08:55:48
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnjam71p.k1t.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Istnienie bądź nieistnienie wyznaczonego operatora nie ma związku
    > z istnieniem prawnego obowiązku świadczenia przez tegoż określonego
    > zakresu usług. Ten obowiązek wciąż trwa.

    Obowiązek może istnieje tylko nikt nie jest zobowiązany do realizacji
    tego obowiązku.

    Decyzja o wyznaczeniu wyznaczonego wygasła. A wraz z nią wszystkie
    obowiązki nałożone na wyznaczonego, który już nie jest wyznaczony.

    Czy uważasz, ze pracownik któremu skończyła się terminowa umowa o
    prace, nadal jest zobowiązany do świadczenia tej pracy?

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 46. Data: 2011-10-31 10:04:18
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    "Telesfor" <T...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    > Czy uważasz, ze pracownik któremu skończyła się terminowa umowa o prace,
    > nadal jest zobowiązany do świadczenia tej pracy?

    A jak potraktujemy w takim razie zapisy RŚUT tp, mówiące o terminach,
    odszkodowaniach itp?

  • 47. Data: 2011-10-31 10:23:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Telesfor napisał:

> [...]
    >
    > Czy uważasz, ze pracownik któremu skończyła się terminowa umowa o
    > prace, nadal jest zobowiązany do świadczenia tej pracy?

    Pracownik, któremu wygasła terminowa umowa o pracę, nie ucina sobie
    rąk, bo już mu nie są potrzebne (albo głowy, zależy czym do tej pory
    pracował). W tej dyskusji chodzi o to, czy systemy billingowe on-line
    nie są czymś egzotycznym u operatorów, oraz o to, czy gdyby był
    obowiązek sygnalizacji stawek przed zestawieniem połączenia, to czy
    by nie mogli się wykręcać brakiem możliwości technicznych. Otóż nie
    są i by nie mogli.

    --
    Jarek

  • 48. Data: 2011-10-31 10:26:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciej Bebenek napisał:

    > A jak potraktujemy w takim razie zapisy RŚUT tp, mówiące o terminach,
    > odszkodowaniach itp?

    Jak byśmy nie traktowali, to TP i tak stwierdzi, że ona będzie traktować
    inaczej. Zawsze tak było.

    --
    Jarek

  • 49. Data: 2011-11-04 16:00:18
    Od: " wybierak" <w...@g...pl>

    Numer jest zapisany tak:

    Jeden z naszych odbiorców ma w firmie numery typu 22 222 88 88 czy 22 700
    0000 notabene wspominają że notorycznie na ten 227000000 dzwonią ludzie z
    całej pl składając reklamacje że netia nie działa i dlatego bezpośrednio "na
    centralę" dzwonią - a firma zupełnie czym innym się zajmuje - narazie
    włączyli tam fax ale jeszcze trochę i pewnie zmienią na inny - a sam numer
    jak widać - można by myśleć że to coś z 0-700... a to zwykły stacjonarny

    Tak więc fajny numer to czasem setki telefonów nie związanych z daną firmą

  • 50. Data: 2011-11-07 20:38:05
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 04.11.2011 17:00, wybierak pisze:

    > Tak więc fajny numer to czasem setki telefonów nie związanych z daną firmą

    Kiedyś cieszyłem się dość ładnym numerem VoIP: 12xxx1xxx. Po jakimś
    czasie jedna z firm pseudo-taksówkarskich zaczęła reklamować się numerem
    12xxx1x2x. Po kilku miesiącach miałem serdecznie dość odbierania po nocy
    telefonów "po taksówkę". Numer zmieniłem na mniej uciążliwy.

    Pozdrawiam,
    Marek