  • 11. Data: 2011-10-20 15:48:18
    Temat: Re: co to za numer i ile kosztuje
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    Info o cenie ewidentnie dotyczy numeru 19757, który jakoś im z tej zakładki znikł.
    Swego czasu namiętnie propagowany, chyba działa nadal.
    Nawiasem mówiąc to jedyny AUS TKTelekom.

  • 12. Data: 2011-10-20 17:10:27
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > n Witam ponownie. Numer o który pytam należy do firmy, która ma siedzibę
    > w Cycowie pow. Łęczna woj. lubelskie, a tam kierunkowy jest 82, dlatego
    > mam duze wątpliwości co do ceny. Numer jest zapisany tak: 222-199-222,
    > a strona firmy to:
    > http://minibus.prv.pl/

    gdyby mieli numer 123 456 789, to polaczenie kosztowaloby tyle samo :)

  • 13. Data: 2011-10-20 17:10:33
    Od: Majka <m...@w...pl>

    W dniu 2011-10-20 17:35, Krzysztof Dermont pisze:

    > Zapisany jest tak, (prawdopodobnie) żeby łatwiej go zapamiętać.
    > Numer ma wyróżnik strefy Warszawskiej 22 i dalej 7 cyfr (łącznie 9),
    > jest to więc "zwykły numer" stacjonarny.
    > Numer jest z puli GTS i jak kolega wcześniej wpisał, prawdopodobnie jest
    > voip-owy (stąd ta różnica w "kierunkowych" 22 i 82).
    > Ja nie widzę żadnego podstępu.
    >
    > pozdr.
    > Krzysztof Dermont

    Dziękuję za uspokojenie mnie w sprawie tego numeru. Majka

  • 14. Data: 2011-10-20 19:27:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

  • 15. Data: 2011-10-20 19:36:48
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    > siedzibę w Cycowie pow. Łęczna woj. lubelskie, a tam kierunkowy jest 82,
    > dlatego mam duze wątpliwości co do ceny. Numer jest zapisany tak:

    Przesadzasz z tymi watpliwosciami.
    Numer z warszawskim kierunkowym kosztuje tyle co inny numer z takim
    kierunkowym - a zatem jesli ktos w owym Cycowie :) bedzie na ten numer
    dzwonil, z telefonu stacjonarnego to zaplaci tyle, co za polaczenie
    miedzymiastowe - tak, jakby dzwonil do Warszawy.

    Nowsze taryfy operatorow stacjonarnych chyba juz nie rozrozniaja polaczen
    lokalnych i miedzystrefowych ale starsze i owszem.

    To, ze firma z lubelskiego ma numer warszawski nie jest niczym dziwnym - sam
    mam numery z kiklkunastu stref numeracyjnych :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2011-10-21 11:51:47
    Od: a...@p...pl

    witam,

    czasami sposob zapisu moze uspic czujnosc

    060-1768xxx

    co dawalo numer 0601-768xxx a byla to komorka a nie stacjonarny ze
    strefy 060 !! Nie wszyscy znaja sie na strefach numeracyjnych.

    0 - w dzisiejszych czasach sie nie podaje

    Wg mnie powinna byc bezplatna usluga u WSZYSTKICH OPERATOROW, ktora na
    zyczenie podawalaby koszt za polaczenie. Taka usluge ma np.
    Freeconet.pl - gdzie kazde polaczenie (po aktywacji) jest poprzedzane
    inf. o koszcie.

    Rownie dobrze mogloby to byc w postaci prefiksu np. *xy*<numer
    telefon> i wtedy usluszymy koszt, bez prefiksu (domyslnie) dzwonimy
    normalnie - albo wlaczamy na stale.

    --
    ThinkXtra

  • 17. Data: 2011-10-21 17:46:38
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > To, ze firma z lubelskiego ma numer warszawski nie jest niczym dziwnym -
    > sam mam numery z kiklkunastu stref numeracyjnych :)

    to, ze w pewnych kregach uchodzi to za normalne, nie znaczy, ze wszyscy tak
    to postrzegaja :)

  • 18. Data: 2011-10-21 21:16:26
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
> [...]
    > strefy 060 !! Nie wszyscy znaja sie na strefach numeracyjnych.
    >
    > 0 - w dzisiejszych czasach sie nie podaje
    0-70 też bywało ;-)

    > Wg mnie powinna byc bezplatna usluga u WSZYSTKICH OPERATOROW, ktora

    Bezpłatna tzn. kto by za to zapłacił: pan, pani, społeczeństwo ;-)?

    > na zyczenie podawalaby koszt za polaczenie. Taka usluge ma np.
    > Freeconet.pl - gdzie kazde polaczenie (po aktywacji) jest
    > poprzedzane inf. o koszcie.

    Freeconet to VoIP, więc u nich koszty takiego rozwiązania zapewne są
    niższe niż u "prawdziwych" stacjonarnych czy tym bardziej komórkowych.

    > Rownie dobrze mogloby to byc w postaci prefiksu np. *xy*<numer
    > telefon> i wtedy usluszymy koszt, bez prefiksu (domyslnie) dzwonimy
    > normalnie - albo wlaczamy na stale.

    Ale pamiętaj, że takie coś musiałoby obsługiwać prawidłowo przenośność
    numerów.

    Przemek

  • 19. Data: 2011-10-21 21:24:11
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Telesfor napisał:

    > Użytkownik "Wojtek" <c...@z...cos> napisał w wiadomości

    > Jak najbardziej! tylko nieie kierunkowe (bo czegos takiego nigdy nie
    > było)
    Kampanii "zero-kierunkowy" też nie było ;-)?

    > tylko WSN - wskaźniki strefy numeracyjnej i WST - wyróżniki sieci
    > telekomunikacyjnych (w tym sieci ruchomych).

    > A to już zupełnie twoja prywatna sprawa podobnie jak to czy piszesz to
    > prawą czy lewą ręką.... ;D

    No właśnie przez numerację komórkową tudzież ęteligiętną, my nie mamy
    zwyczajowo jednolitego zapisu.

    Przemek

  • 20. Data: 2011-10-21 21:30:42
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Telesfor napisał:

    > Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    > wiadomości news:j7otp1$m6$1@inews.gazeta.pl...

    > Formalnie rzecz biorąc mamy WSN - wskaźniki strefy numeracyjnej i WST -
    > wyróżniki sieci telekomunikacyjnych (w tym sieci ruchomych).
    >
    > Oba są (i to od niepamiętnych czasów) DWUcyfrowe !!!
    >
    > Polecam lekturę najnowszego PNK
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2011131
    0765 (starszych
    > zresztą też).

    Nieraz czytałem i wiem co to jest WSN tudzież WST. Słowa "kierunkowy"
    użyłem tak jak jest używane w języku potocznym.

    BTW, jak jesteś taki ortodoks, to może umiesz przekonać społeczeństwo,
    żeby w podawanych numerach oddzielało 2 pierwsze cyfry ;-).

    Przemek