  • 1. Data: 2011-06-16 21:20:51
    Temat: co to za numer? 566900600 oddzwonic nie mozna
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    co to za numer? 566-900-600

    oddzwonic sie na niego nie da
    a wydzwania raz, dwa dziennie

    co to za patent pod ktory jak sie dzowni
    mowi nie ma takiego numeru ...

  • 2. Data: 2011-06-16 22:06:26
    Temat: Re: co to za numer? 566900600 oddzwonic nie mozna
    Od: l...@...pl

    On Thu, 16 Jun 2011 23:20:51 +0200, "Kris_Poland" <n...@w...pl>
    wrote:

    >co to za numer? 566-900-600
    >
    >oddzwonic sie na niego nie da
    >a wydzwania raz, dwa dziennie
    >
    >co to za patent pod ktory jak sie dzowni
    >mowi nie ma takiego numeru ...

    ja mam np. numer 399xxxxxxxx (voip neofon tp), z ktorego moge dzwonic,
    a jak sie dzwoni do mnie, to "nie ma takiego numeru". Faktury
    normalnie przychodza!! Cos im sie zepsulo i nie chca naprawic.

    Mysle, ze ten twoj powyzszy to jest wlasnie jakis voip. Jak masz sip
    serwer to wiele rzeczy mozesz zrobic!

    Mysle, ze proceder dzwonienia z nieistniejacych numerow, to odpowiedz
    na to, ze ludzie zaczeli blokowac sobie polaczenia z blokada clip
    (tzw. clir).

  • 3. Data: 2011-06-16 22:27:27
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Uzytkownik <l...@...pl> napisal w wiadomosci
    > Mysle, ze proceder dzwonienia z nieistniejacych numerow, to odpowiedz
    > na to, ze ludzie zaczeli blokowac sobie polaczenia z blokada clip
    > (tzw. clir).

    pudlo

  • 4. Data: 2011-06-17 09:36:08
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 16-06-2011 23:20, Kris_Poland pisze:
    > co to za numer? 566-900-600
    >
    > oddzwonic sie na niego nie da
    > a wydzwania raz, dwa dziennie
    >
    > co to za patent pod ktory jak sie dzowni mowi nie ma takiego numeru ...

    bank albo jakies TU, dzwonia z nieistniejacych z powodu ACR.

  • 5. Data: 2011-06-17 15:38:57
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    co to znaczy ACR ?

  • 6. Data: 2011-06-17 15:56:06
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > co to znaczy ACR ?

    UGD !!!
    https://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia/br
    owse_thread/thread/a1a29094d90e5f84/32aeac46dbbd6138
    ?hl=pl&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=us%C5%82uga+acr+group:pl.
    misc.telefonia
    Stare, ale wyjaśnia w czym rzecz.

    --
    127.0.0.1 www.facebook.com
    127.0.0.1 www.twitter.com

  • 7. Data: 2011-06-20 09:16:45
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Kris_Poland <n...@w...pl> wrote:

    > co to za patent pod ktory jak sie dzowni
    > mowi nie ma takiego numeru ...

    Wystarczy ustawic przekierowanie bezwarunkowe
    na numer (22)8059303

    a.