-
11. Data: 2010-04-24 00:04:49
Temat: Re: co to za lakier?
Od: to <t...@a...xyz>
Tomasz Pyra wrote:
> No 80 to właśnie normalne, a konkretnie "standardowe" :)
Daj spokój z 80, ja mam 205/55, to i tak sporo, ale nie wiem czy nie
trzeba będzie zmienić na 225/50 po wakacyjnych modyfikacjach...
--
cokolwiek
-
12. Data: 2010-04-24 00:38:52
Temat: Re: co to za lakier?
Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hqt35a$nr3$1@inews.gazeta.pl...
>
>>> mignęło mi dziś na ulicy BMW X6 w kolorze... no właśnie... czarny mat?
>
>>> macał to ktoś?
>
>
>> Coraz więcej tego jest. Chyba folia. Przejeżdżam w drodze do pracy obok
>> miejsca gdzie często stoi czarna Panamera i ostatnio przepoczwarzyła się
>> w matową. Widziałem też białego Merca CLS z lakierem jak skorupka jajka.
>> Efekt rewelacyjny.
>
> :-) ludzie mnie chyba nigdy nie przestaną zadziwiać, jeszcze z końcem lat
> 90-tych auto klasy premium w kolorze białym to była wiocha (albo jak kto
> woli awangarda), a teraz najdroższe auta - same białe,
Ciekawe kiedy białe będzie płatne ekstra bo na razie w beemkach jest 5
tysięcy w kieszeni jeśli nie bierze się metalika.
Oryginalnie białe były obciachowe bo w Germanii kojarzyły się ze służbowymi.
Za to w azjatyckich republikach sowieckich za komuny biała Wołga była
szczytem marzeń bo mniej się nagrzewała od czarnych.
-
13. Data: 2010-04-24 00:39:09
Temat: Re: co to za lakier?
Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>
to <t...@a...xyz> napisał(a):
> Tomasz Pyra wrote:
>
> > No 80 to wĹaĹnie normalne, a konkretnie "standardowe" :)
>
> Daj spokĂłj z 80, ja mam 205/55, to i tak sporo, ale nie wiem czy nie
> trzeba bÄdzie zmieniÄ na 225/50 po wakacyjnych modyfikacjach...
>
ja mam 205/65 na czarnych stalowych :) to prawie jak 80,
ale auto już nie matowe bo ostatnio czyste ;)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
14. Data: 2010-04-24 00:57:06
Temat: Re: co to za lakier?
Od: "bratPit" <k...@o...pl>
> Ciekawe kiedy białe będzie płatne ekstra bo na razie w beemkach jest 5
> tysięcy w kieszeni jeśli nie bierze się metalika.
jak tak dalej pójdzie, to będzie płatny jak w Leksusie - biały perłowy za
dopłatą,
> Oryginalnie białe były obciachowe bo w Germanii kojarzyły się ze
> służbowymi.
to fakt,
> Za to w azjatyckich republikach sowieckich za komuny biała Wołga była
> szczytem marzeń bo mniej się nagrzewała od czarnych.
:-)
brat
-
15. Data: 2010-04-24 01:32:26
Temat: Re: co to za lakier?
Od: "Bugatti" <s...@m...pl>
Użytkownik "to" napisał w wiadomości:
> Tomasz Pyra wrote:
>
>> No 80 to właśnie normalne, a konkretnie "standardowe" :)
>
> Daj spokój z 80, ja mam 205/55, to i tak sporo, ale nie wiem czy nie
> trzeba będzie zmienić na 225/50 po wakacyjnych modyfikacjach...
Jak zmienisz ze 55 do 50 (% z szerokości) to wysokość profilu zmniejszy ci
się o "małostkowe"
0.25 mm ;-)
Jak już chcesz "utwardzić" to lepiej 225/45.
Pozdr.
--
Bugatti
-
16. Data: 2010-04-24 01:40:26
Temat: Re: co to za lakier?
Od: to <t...@a...xyz>
Bugatti wrote:
> Jak zmienisz ze 55 do 50 (% z szerokości) to wysokość profilu zmniejszy
> ci się o "małostkowe"
> 0.25 mm ;-)
> Jak już chcesz "utwardzić" to lepiej 225/45.
Nie chcę utwardzić, chcę więcej trakcji. ;-) Z 225/45 średnica koła
będzie przecież mniejsza niż z 205/55.
--
cokolwiek
-
17. Data: 2010-04-24 09:00:26
Temat: Re: co to za lakier?
Od: "Jurand" <j...@i...pl>
Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
wiadomości news:4bd22178$0$2606$65785112@news.neostrada.pl...
>
> Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:hqt35a$nr3$1@inews.gazeta.pl...
>>
>>>> mignęło mi dziś na ulicy BMW X6 w kolorze... no właśnie... czarny mat?
>>
>>>> macał to ktoś?
>>
>>
>>> Coraz więcej tego jest. Chyba folia. Przejeżdżam w drodze do pracy obok
>>> miejsca gdzie często stoi czarna Panamera i ostatnio przepoczwarzyła się
>>> w matową. Widziałem też białego Merca CLS z lakierem jak skorupka jajka.
>>> Efekt rewelacyjny.
>>
>> :-) ludzie mnie chyba nigdy nie przestaną zadziwiać, jeszcze z końcem lat
>> 90-tych auto klasy premium w kolorze białym to była wiocha (albo jak kto
>> woli awangarda), a teraz najdroższe auta - same białe,
>
> Ciekawe kiedy białe będzie płatne ekstra bo na razie w beemkach jest 5
> tysięcy w kieszeni jeśli nie bierze się metalika.
>
Jeśli to będzie taki "biały", w którym 90% jest dodatków perłowych, to
będzie płatny extra ;)
Jurand.
-
18. Data: 2010-04-24 11:30:20
Temat: Re: co to za lakier?
Od: "bartekkr" <k...@g...com>
Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hqt35a$nr3$1@inews.gazeta.pl...
> znając życie niebawem właściciele - tuningowcy złapią za wałki gąbkowe i
> farby ftalowe matowe i zaczną "tuningować" golfy... ;-)
Wczoraj widzialem na parkingu matowego czarnego golfa I... Tak, ktos juz
wpadl na ten pomysl ;)
-
19. Data: 2010-04-24 11:31:56
Temat: Re: co to za lakier?
Od: "bartekkr" <k...@g...com>
Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości
news:hqt38g$o3m$1@inews.gazeta.pl...
>
> Zapewne samochód oklejony folią. Focus RS 350 jest tak zrobiony :)
RS500.
-
20. Data: 2010-04-24 17:00:59
Temat: Re: co to za lakier?
Od: "Bugatti" <s...@m...pl>
Użytkownik "to" napisał w wiadomości:
> Bugatti wrote:
>
>> Jak zmienisz ze 55 do 50 (% z szerokości) to wysokość profilu zmniejszy
>> ci się o "małostkowe"
>> 0.25 mm ;-)
>> Jak już chcesz "utwardzić" to lepiej 225/45.
>
> Nie chcę utwardzić, chcę więcej trakcji. ;-) Z 225/45 średnica koła
> będzie przecież mniejsza niż z 205/55.
Przy tak niewielkich różniacach w wysokości średnica koła (przy tej samej
fejdze i jej szerokości) ma bardzo mały (wręcz niezauważalny) wpływ na
trakcje. Owszem jeśli wysokość profilu będzie >120 mm to autko będzie się
gorzej prowadzić niż jeśli będzie <100 mm zakładając opony tego samego
modelu, rozmiaru obręczy itd.
0.25 mm różnicy w średnicy koła pomiędzy 225/50 a 205/55....to wogóle nie ma
o czym mówić. Nie dość że praktycznie nic nie zmienisz...tzn. zmienisz to że
pogorszy ci się prowadzenie w koleinach.
Jeśli chcesz zmniejszyć średnice koła to zamiast 225/50 (112.5 mm) lepiej
będzie 205/50 (102.5 mm)
Jak chcesz trakcje to wpierw model oponki (o twardszych boczkach i
odpowiednim offsecie tak aby autko nie "pływało" w zakręcie)...
Pozdr.
--
Bugatti