  • Data: 2011-07-09 00:05:33
    Temat: Re: co to za czesc
    Od: "dudley" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Max" <n...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:4e177596$0$6545$9b4e6d93@newsspool4.arcor-onlin
    e.net...
    > znalazlem na placu gdzie parkuje kawalek zlamanej sprezyny.Czy ktos moze
    > rozpozna z czego to moze byc czesc

    Kiedys czekalem zeby przejsc przez ulice - akurat nadjezdzala nexia,
    kilkadziesiat metrów ode mnie podskoczyla na jakiejs nierównosci drogi -
    jeknelo, zatrzeszczalo, huknelo i dokladnie cos takiego wypadlo spod auta
    i zatrzymalo sie praktycznie przy moich nogach. Pani kierownica jak gdyby
    nigdy nic pojechala dalej, pewnie nawet nie byla swiadoma, ze jej cos z
    zawiechy odpadlo...
    Pozdrawiam,
    --
    dudley, ckmk