  • 11. Data: 2024-02-23 15:11:10
    Temat: Re: co to za cyrk z wyłączaniem grup ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    nadir napisał:

    > W sumie to nic, gugiel się obraził na grupy news.

    E tam od razu obraził. Spamerzy przesadzili z aktywnością, istnienie
    GG przestało być dla wielu drobną uciążliwością, a stało się problemem.
    No i posypały się skargi. A że nikt tam nie wie jak ze spamem sobie
    radzić, system od dawna wyglądał na pozostawiony bez opieki, więc
    jedynym wyjściem było wyłączyć. To wyłączenie też wygląda zabawnie.
    Obiecali jakiś czas temu, że wyłączą 22 lutego, ale nie wyglądało to
    na zaplanowany proces, bo wtedy podaje się dokładną godzinę. Ja sobie
    to barwnie wyobrażam tak, że w serwerowni zawisła kartka z napisem,
    że jak ktoś akurat tędy będzie przechodził we czwartek, proszony jest
    o wyciągnięcie tej wtyczki.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2024-02-23 15:11:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Niektórzy przez google czytali i pisali ..

    Chyba jednak głównie pisali. Przewżnie nie było wiadomo o co im chodzi,
    do czego i do kogo się odnoszą i w ogóle. Założyć więc można, że nie
    czytali.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2024-02-23 15:16:21
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > A to zależy czy chcesz nadal z kolegami z fizyki "flirtować" czy nie?

    Ja tam tylko lubię sobie poczytać, jak się wyzywają od idiotów.
    Piszę raz na rok i to niewiele. Nie jestem fizykiem tak że tego...

  • 14. Data: 2024-02-23 15:17:34
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > że jak ktoś akurat tędy będzie przechodził we czwartek, proszony jest
    > o wyciągnięcie tej wtyczki.

    żeby tylko nie pomylił wtyczek...

  • 15. Data: 2024-02-23 15:55:56
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > to barwnie wyobrażam tak, że w serwerowni zawisła kartka z napisem,
    > że jak ktoś akurat tędy będzie przechodził we czwartek, proszony jest

    Skoro to globalne to jak myślisz? Kto miał ogarnąć poszczególne godziny
    w komunikatach? OK, można podać czas "google"z siedzibą w "czarnej
    dupie" ale kto by to przeliczał?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 16. Data: 2024-02-23 16:05:00
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> napisał(a):
    > Obiecali jakiś czas temu, że wyłączą 22 lutego, ale nie wyglądało to
    > na zaplanowany proces, bo wtedy podaje się dokładną godzinę.

    Po co niby mieli podawać godzinę? Użytkownicy, którzy chcieli korzystać
    dalej z Usenetu, dostali czas na spokojne znalezienie sobie serwera i
    czytnika. Po co podawać im dokładną godzinę wyłączenia? Żeby do ostatniej
    sekundy mogli korzystać z jakże wspaniałego interfejsu Google Groups?
    Wyłączenie było zaplanowane na konkretny dzień i wtedy właśnie dokonano
    wyłączenia.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 17. Data: 2024-02-23 16:23:41
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 23.02.2024 o 15:16, sundayman pisze:

    > Ja tam tylko lubię sobie poczytać, jak się wyzywają od idiotów.
    > Piszę raz na rok i to niewiele. Nie jestem fizykiem tak że tego...

    Czyli niewiele tracisz.

  • 18. Data: 2024-02-23 16:41:50
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja siedzę na news.icm.edu.pl - wyłączą mi to czy jak ?

    Kiedyś pewnie tak. Ale na razie nic na to nie wskazuje.

    > Niech ktoś wyjaśni o co kaman i jak dalej żyć ?

    Korzystać z czytnika :)

    Od strony chmurki obserwuję dramatyczny spadek spamu, tak o rzędy
    wielkości. Można sobie popatrzeć na grupę news.lists.filters, gdzie
    wysyłane są automatyczne raporty NoCeM, jaki tam był ruch do wczoraj,
    a jaki jest teraz.

    Więc szkoda tych użytkowników, którzy z jakiegoś powodu nie chcieli albo
    nie mogli przenieść się na czytnik i serwer (dowolny -- chmurka ich
    przyjmie, ale jak nie chcą, to chmurka nie jest jedyna), ale ogólnie
    admini odetchnęli z ulgą.

    Będzie dobrze. https://www.youtube.com/watch?v=7ZjbOzsIaRs

    --
    - Czyli zawsze byłaś cicha, grzeczna, słuchałaś poleceń, na wszystko się
    zgadzałaś i nigdy nie denerwowałaś?

  • 19. Data: 2024-02-23 16:46:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman napisał:

    > żeby tylko nie pomylił wtyczek...

    W guglu to by było dość trudne. Systemy, które robią tam coś
    pożytecznego, a takich przecież nie brakuje, zorganizowane są
    jednak inaczej. A to całe Google Groups od początku wyglądało
    na najbardziej zapyziały kawałek firmy, pamiętający jeszcze
    czasy garażowe.

    Jarek

    PS
    Mój znajomy zatrudniał kiedyś w swojej firmie w Waszyngtonie
    ojca Serieja Brina. Dawno to było, kiedy młody jeszcze był na
    studiach. I tłumaczył nieraz (młodemu znajomy), że to jeszcze
    nie czas Myśleć o Biznesach, najpierw trzeba Zrobić Doktorat.
    Młody nie posłuchał, wiedział swoje. Teraz, jak ktoś narzeka
    na Google, to pokazujemy palcem na A. i mówimy, że to wszystko
    przez słaby dar przekonywania.

  • 20. Data: 2024-02-23 16:53:21
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jarosław Sokołowski napisał(a) :

    > Chyba jednak głównie pisali. Przewżnie nie było wiadomo o co im chodzi,
    > do czego i do kogo się odnoszą i w ogóle. Założyć więc można, że nie
    > czytali.

    Bo czasem odpowiadali na wątki sprzed kilku, a nawet, kilkunastu
    lat. Gdzie już nawet wątkotwórca dawno zapomniał o co kaman.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65