  • Data: 2024-02-25 01:37:23
    Temat: Re: co to za cyrk z wyłączaniem grup ?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Na co wskazuje fakt przyjmowania i publikowania spamu z GG?

    Na to, że admin nie siedzi na Usenecie, a przynajmniej na tych grupach,
    które były zaatakowane.

    Tak, wiem, że serwer nie jest aktywnie zarządzany. Ale pewnie jak się
    porządnie wyłoży, to będzie wskrzeszony. ICM nie jest komercyjny, tam się
    nie musi zgadzać wynik w tabelkach. Przeciwnie, kiedyś usłyszałem (w
    kontekście innej usługi, ale od pracownika ICM): "Historycznie jesteśmy
    zobowiązani do utrzymywania niszowych usług". Choć to było ze 20 lat temu,
    więc może już nie są :)

    --
    - Masz sześć jabłek, połowę dajesz Ani. Ile ci zostało?
    - Pięć i pół.