  • Data: 2024-02-23 17:06:39
    Temat: Re: co to za cyrk z wyłączaniem grup ?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    > Tymczasem jeszcze w czwartkowe południe "było można" -- nie tylko według
    > czsu UTC, ale też czasu kalifornijskiego.

    Sądząc po logach, wtyczka była wyciągnięta o 16:41 naszego (CET) czasu. To
    ostatni wpis w logu:

    Feb 22 16:41:50 kvm innd: rejecting[python]
    <ddf29c87-cdab-4b64-95b4-17c2a93489aen@googlegroups.
    com> 439 Thai spam (Subject)

    I po tym już cisza.

    --
    - Skąd ma pan takiego siniaka na głowie?
    - Byłem u lekarza. Na łupież zalecił mi nacierać włosy wodą