    From: "bratPit" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ?
    Date: Tue, 13 Apr 2010 21:58:12 +0200

    > Trochę już jeździ Bravo 2.0 MJTD 165 KM. Na razie brak zastrzeżeń. Na
    > pewno lepsze od 2.0 TDI.

    oby oby, ja tam kompleksów TDI nie mam,
    ASTD nie wiem jak we Fiacie wyposażonych w te silniki ale przy 1.9 150KM (w
    Vectrach) też miało być lukrowato, życie pokazuje że dwumasy lecą OK 120kkm,
    jakieś kolektory, a to cośtam innego, itd,
    a ostatnio słyszę że skrzynie M32 się czasem wysypują, oczywiście
    jakichkolwiek części zamiennych do tych skrzynek brak...
    wiem wiem, samochód to teraz produkt FMCG,

    brat