  • Data: 2010-04-12 21:41:46
    Temat: Re: co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ?
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-12 21:11, bratPit pisze:
    > Witajcie,
    > przeglądam sobie cenniki nowego Doblo i widzę że pojawił się w ofercie
    > 2.0 L diesel, zerknąłem i jest też w ofercie w Scudo, występuje w
    > wersjach 120KM i 136KM, cóż to za cudo? Zmodyfikowany 1.9 czy coś
    > zupełnie innego? a może przejęty z PSA stary dobry 2.0 HDI? (choć to by
    > było zbyt piękne) o_O
    > wie ktoś?
    > dzięki z jakieś info,
    Wspólnie z PSA używany silnik - Jumpy, Expert, Scudo
    Silniki w PSA:
    2.0 HDi - DW10UTED4 - - 110KM
    - DW10UTED4 FAP - RHK - 120KM
    - DW10BTED4 - RHR - 136KM
    Zapewne spokrewnione z osobowymi DW10, ale mają inne oznaczenia typów

    W nowym Doblo to są zupełnie inne silniki (oznaczenia silników
    "fiatowskie", inny skok i średnica cylindra:

    Typ 263A1000
    Położenie cylindrów 4 w rzędzie
    Średnica i skok 83×90,5
    Pojemność 1956