  • 1. Data: 2010-02-10 07:27:58
    Temat: co sądzicie o tym
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Co sądzicie o tym telewizorze ?
    Warto go kupowac czy raczej dac sobie spokój ? Sygnał pochodzić będzie ze
    zwykłej kablówki.

  • 2. Data: 2010-02-10 07:48:03
    Temat: Re: co sądzicie o tym
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    mz pisze:
    > Witam
    > Co sądzicie o tym telewizorze ?
    > Warto go kupowac czy raczej dac sobie spokój ? Sygnał pochodzić będzie ze
    > zwykłej kablówki.

    tv b. dobry, sam mam dwa, ale jak masz zamiar korzystać z kablówki
    analogowej to lepiej plazma (b. dobrze sprawują się Panasonic`i)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2010-02-10 08:45:18
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    > tv b. dobry, sam mam dwa, ale jak masz zamiar korzystać z kablówki
    > analogowej to lepiej plazma (b. dobrze sprawują się Panasonic`i)

    A nie występue w nim efekt zmurzenia. Czytałem w sieci, że w TV z czasem
    reakcji powyżej 5ms taki ekefkt wystepuje.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-02-10 08:47:11
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > A nie występue w nim efekt zmurzenia.

    W plazmie???

  • 5. Data: 2010-02-10 08:48:42
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Co sądzicie o tym telewizorze ?

    Jeśli się na niego zdecydujesz to przeczytaj dobrze o
    5-letniej gwarancji ;-). Bo trochę nieaktualne zapisy tam
    są...

  • 6. Data: 2010-02-10 10:14:12
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W plazmie???

    Pytam o telewizor który podałem a nie w plazmie

  • 7. Data: 2010-02-10 10:25:15
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    mz pisze:
    > Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pytam o telewizor który podałem a nie w plazmie

    zależy od kablówki, ale im niższa rozdzielczość tym bardziej to widać.
    ja zrezygnowałem z kabla. im nowsze tv tym lepsze systemy poprawy
    obrazu, więc trochę to rozmazują i da się spokojnie oglądać.
    ja wybrałem lcd i nawet obraz sd jest b. dobry, a moja kablówka
    jest wybitnie paskudna i nawet na plazmie jest tragedia.

  • 8. Data: 2010-02-10 15:47:38
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    mz wrote:

> [...]
    > http://www.allegro.pl/show_item.php?item=914063862 Warto go kupowac
    > czy raczej dac sobie spokój ? Sygnał pochodzić będzie ze zwykłej

    Ja bym dołożył do serii W, która ma system Bravia3. Ten powyżej ma
    Bravia2. I jest różnica w obrazie, w cenie z resztą też.