  • 11. Data: 2009-06-19 18:33:15
    Temat: Re: co robi taki układ ?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Artur,

    Friday, June 19, 2009, 8:20:56 PM, you wrote:

    > taa ... a zresztą, szkoda klawiatury na dyskusję. EOT

    Wchodzisz na grupę specjalistyczną, zadajesz lamerskie pytanie
    używając przy tym dresiarskiego "wzmak" i jeszcze śmiesz o jakieś
    dyskusji pisać? Ty, który układem różniczkującym chcesz z przebiegu
    sinusoidalnego prostokątny uzyskać?

    Trzeba nie mieć za grosz honoru, żeby z takim poziomem wiedzy jeszcze
    pyskować. Ty przyszedłeś tutaj po pomoc czy sobie tylko potrollować?
    Łaskę nam robisz?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2009-06-19 18:53:55
    Od: noir <.gemay[@].o2.pl>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 19:15:44 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    cytat z tego:
    "Może się zdarzyć, że ktoś na Ciebie naskoczy, zaatakuje bez wyraźnej
    przyczyny itp., nawet jeśli nie schrzaniłeś (tylko komuś się tak zdało).
    Jeśli wtedy zaczniesz marudzić i narzekać, naprawdę schrzanisz. "

    Mądre slowa, lepiej takiego po prostu zignorowac.

  • 13. Data: 2009-06-19 19:03:41
    Od: "Artur Miller" <a...@b...org>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Trzeba nie mieć za grosz honoru, żeby z takim poziomem wiedzy jeszcze
    > pyskować. Ty przyszedłeś tutaj po pomoc czy sobie tylko potrollować?

    na pewno nie Tobie. przyjmij do wiadomości, o Mędrcze, istnienie osób o
    nieco mniejszej wiedzy niż Twoja nieskończoność. Jeśli nie godzi się Tobie
    dyskutować z kimś o tak pośledniej jak moja wiedzy TO IDŹ SIE ODLAĆ A NIE
    TRACISZ CZAS NA PISANIE PIERDÓŁ.

    a łajzę to sobie zrób i wychowaj. nieco szacunku dla innych i pokory dla
    życia. i mniej frustracji bo Ci żyłka pęknie.

    @

  • 14. Data: 2009-06-19 19:31:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Artur,

    Friday, June 19, 2009, 9:03:41 PM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > a łajzę to sobie zrób i wychowaj. nieco szacunku dla innych i pokory dla
    > życia. i mniej frustracji bo Ci żyłka pęknie.

    "Standardy grupy nie biorą się znikąd - tworzą się i utrzymują dzięki
    ludziom aktywnie je stosujacym. Nie jęcz, że krytyka powinna być
    wysyłana na prywatny adres. To tak nie działa. Tak samo bez sensu jest
    twierdzenie, że zostałeś obrażony, bo ktoś powiedział, że nie masz
    racji bądź miał inne poglądy. Nie zachowuj się jak dupek. "

    Nadal tego nie rozumiesz? Pokorą to ty powinieneś się wykazać, bo to
    ty przychodzisz tu po pomoc. Nikt cię tu nie zapraszał.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2009-06-19 19:33:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello noir,

    Friday, June 19, 2009, 8:53:55 PM, you wrote:

    [...]

    > Mądre slowa, lepiej takiego po prostu zignorowac.

    Aż sprawdziłem, coś mądrego napisał w ostatnim czasie na tej grupie. I
    co wyszło - nic. Jak na razie, to wpieprzyłeś się jedynie między wódkę
    a zakąskę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2009-06-19 19:39:21
    Od: "Artur Miller" <a...@b...org>

    > Nadal tego nie rozumiesz? Pokorą to ty powinieneś się wykazać, bo to
    > ty przychodzisz tu po pomoc. Nikt cię tu nie zapraszał.

    podobnie jak Ciebie nikt nie prosił o odpowiedź.

    zobacz, znaleźli się ludzie, którzy pomogli lamerowi. Tylko Ty jeden masz z
    tym jakis problem.

    wiesz, do dzisiaj szanowałem Cie za Twoją wiedzę. bo ją niewątpliwie masz.
    ale kolejny raz (tak tak, niestety) okazałeś publicznie swoją pogardę dla
    nieznanej Ci osoby. i z przykrością stwierdzam, ze Twoje buractwo przerosło
    Twoją wiedzę. Godnie zastępujesz "kolegów" Juliusza i NameNo pod tym
    względem.

    definitywny EOT z mojej strony.

    @

  • 17. Data: 2009-06-19 20:31:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Artur,

    Friday, June 19, 2009, 9:39:21 PM, you wrote:

    > podobnie jak Ciebie nikt nie prosił o odpowiedź.

    Zadając pytanie na publicznej grupie prosisz o odpowiedź.

    > zobacz, znaleźli się ludzie, którzy pomogli lamerowi. Tylko Ty jeden masz z
    > tym jakis problem.

    Widzisz - pomogłem ci, ale twoje lamerstwo jest tak wielkie, że nawet
    nie zauważyłeś tej pomocy.

> [...]
    > nieznanej Ci osoby. i z przykrością stwierdzam, ze Twoje buractwo przerosło
    > Twoją wiedzę. Godnie zastępujesz "kolegów" Juliusza i NameNo pod tym

    Swoje lamerstwo i brak wiedzy usiłujesz nadrobić chamstwem.

    > definitywny EOT z mojej strony.

    Wiesz, gdzie możesz sobie wsadzić swoje EOT czy też trzeba ci to
    tłumaczyć?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2009-06-20 07:34:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Jun 2009 13:46:54 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

    >Jak widzę napis "wzmak" to dostaję wysypki z powodu uczulenia na
    >lamerię. A lamerii nie pomagam. Z zasady.

    A "opamp" moze byc ? :-)

    J.

  • 19. Data: 2009-06-20 08:39:19
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Artur Miller" <a...@b...org> napisał w wiadomości

    > wzbudza się na ok 10kHz. robić to miało z sinusa prostokąt, a obciążeniem
    > jest ... wejście AVRa

    560k i 22n daje ch-kę która od 12,9 Hz idzie do góry 20dB/dek. Ch-ka
    wzmacniacza opada od jakichś 120dB przy 10Hz z nachyleniem 20dB/dek. Te dwie
    linie przetną się w okolicy 10kHz pod "złym kątem". W tej okolicy zapas fazy
    jest znikomy - bardzo duża tendencja do wzbudzenia się.
    To jest klasyczny przykład źle skompensowanego wzmacniacza operacyjnego -
    wyjaśnienie znajdziesz w każdej książce o wzmacniaczach operacyjnych
    zawierającej rozdział o ich kompensacji.
    P.G.

  • 20. Data: 2009-06-20 09:06:41
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    [...]
    Rozumiem, frustracja w _myślącej_części_Narodu_ jest duża - miały
    być cuda, wyszło jak zwykle. A winni są inni, czyli normalka.

    Proponuję, aby a naszej Grupy Dyskusyjnej nie robić śmietnika.
    Onet jest dobrym miejscem gdzie, w ramach obowiązującej politycznej
    cenzury, można sobie wzajemnie naubliżać.
    Pozdrawiam,
    K.