  • Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 19 Jun 2009 21:31:23 +0200
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Subject: Re: co robi taki układ ?

    Hello Artur,

    Friday, June 19, 2009, 9:03:41 PM, you wrote:

    [...]

    > na pewno nie Tobie. przyjmij do wiadomości, o Mędrcze, istnienie osób o
    > nieco mniejszej wiedzy niż Twoja nieskończoność. Jeśli nie godzi się Tobie
    > dyskutować z kimś o tak pośledniej jak moja wiedzy TO IDŹ SIE ODLAĆ A NIE
    > TRACISZ CZAS NA PISANIE PIERDÓŁ.
    > a łajzę to sobie zrób i wychowaj. nieco szacunku dla innych i pokory dla
    > życia. i mniej frustracji bo Ci żyłka pęknie.

    "Standardy grupy nie biorą się znikąd - tworzą się i utrzymują dzięki
    ludziom aktywnie je stosujacym. Nie jęcz, że krytyka powinna być
    wysyłana na prywatny adres. To tak nie działa. Tak samo bez sensu jest
    twierdzenie, że zostałeś obrażony, bo ktoś powiedział, że nie masz
    racji bądź miał inne poglądy. Nie zachowuj się jak dupek. "

    Nadal tego nie rozumiesz? Pokorą to ty powinieneś się wykazać, bo to
    ty przychodzisz tu po pomoc. Nikt cię tu nie zapraszał.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl