  • Data: 2012-04-17 18:51:38
    Temat: Re: co powinna spółdzielnia
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja ci już kilka razy napisałem, że w wątku miałeś kilka
    > razy podane linki
    > do wykładni mówiących wyraźnie, że odbiorca ma prawo
    > odbierać wszystkie
    > programy jakie są nadawane na jego terenie.

    Znam te i podobne wykładnie, niepotrzebny mi do tego wątek
    na grupie. Zwróć jednak uwagę, że nigdzie nie jest napisane
    że ktoś za darmo ma mu to umożliwiać. Jak blok stałby za
    górką i odbiór byłby zły to spółdzielnia miałaby tę górę
    rozkopać, bo lokator nie może korzystać ze swojego prawa? W
    sieci TVK lokator ma możliwość odbioru wszystkich kanałów
    nadawanych naziemnie na danym obszarze, tyle że za niektóre
    musi zapłacić, i nie ma w tym żadnego łamania prawa. Nie
    jest w gestii spółdzielni dochodzić u operatora TVK praw
    lokatorów :-). Jak lokatorzy uważają że operator ma im
    puścić kanały za free, albo chociaż w socjalnym pakiecie, to
    niech piszą pisma do UKE albo do KRRiT. Skoro uważają że
    spółdzielnia tudzież operator łamią prawo, to co stoi na
    przeszkodzie? Naprawdę uważasz że wszyscy operatorzy w
    Polsce łamią prawo i nikt nie złożył jeszcze doniesienia?

    > twoja nie jest wystarczająco.

    Na szczęście to tylko Twoje zdanie :-). Niepoparte żadnymi
    konkretami, a jedynie Twoim widzimisię i uprzedzeniami ;-)

    > tak. oczywiście, ja się upieram...

    Życzę powodzenia w takim razie ;-)))