    Subject: Re: co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Date: Fri, 8 Jan 2016 12:31:01 +0100

    jakson wrote:

    > ...i co z materialem 1080p @ 60fps (H.264, H.265)?

    Nie bawiłem się w testy analizujące jakim dokładnie kodekiem, co jest
    zakodowane i ile ma klatek/sek. Włączam, puszczam i działa. Na razie nie
    napotkałem takiego, który by się wyraźnie ciął. Przy odrobinie wysiłku
    pewnie taki by się znalazł. Owszem, zdarzają się czasem przycięcia na
    starcie, ale to spowodowane raczej tym, że na nadąża na początku z
    buforowaniem materiału ciągniętego z internetu. Po pierwszej czkawce
    dalej leci normalnie.
    Przypominam, że moje Raspberry to jest model, z czterordzeniowym CPU i 1
    GB RAM. Od paru dni mam na nim Kodi 6.0. Wcześniej 5.0.8.