  • Data: 2012-05-21 15:26:14
    Temat: Re: co po PR2CV?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Mon, 21 May 2012 13:10:48 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za kakmar
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > PP2CT to najlepsze jakie znam, opony na mokre, znaczy najbardziej mi
    > pasują. Tyle że dawno już nie sprawdzałem możliwości konkurencji,
    > więc mogło się sporo pozmieniać. Ogólnie trzymają na tyle dobrze,
    > że jeżdżąc prawie codziennie po mieście nie szukam alternatyw.

    Jak kiedyś będę miał okazję pojeździć po mokrym torze (na czym mi prawdę
    mówiąc wcale nie zależy - wolę jak jest sucho) to zdam relacje z
    zachowania na mokrym.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/