  • Data: 2012-05-21 15:48:29
    Temat: Re: co po PR2CV?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Mon, 21 May 2012 15:40:15 +0200) ktos podajacy sie za duddits
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > A powinno. Uślizgi jest relatywnie łatwiej "ogarnąć" doświadczając ich
    > przy mniejszych prędkościach.

    Dlatego staram sie regularnie jeździć pitbajkiem.
    http://pitbikeracing.pl/page5.php
    Tam można sobie potrenować uślizgi przodu i tyłu przy małych prędkościach.
    Ostatnio trenowałem sobie też hajsajdy :) Poza tym enduro też uczy jazdy
    w uślizgu. To wszystko później przydaję się w jeździe dużym motocyklem po
    dużym torze.

    > W sumie myślałem podobnie dopóki trochę w deszczu (niestety nie na
    > torze, ale po górskich serpentynach) nie pojeździłem. Pouczające i
    > wiedza przyda się kiedy sucho.

    Jadąc na tor wolę mieć ładną pogodę :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R