  • 1. Data: 2011-09-28 13:13:37
    Temat: co odwołuje znak D-51
    Od: "PH" <P...@p...news>

    jak w temacie. chodzi o znak informujący o kontroli i rejestracji wykroczeń.

    i drugie pytanie... czy dobrze rozumiem, że bez tego znaku "stasz wiejska"
    nie może robić użytku ze zdjęć?

    pzdr
    Piotr

  • 2. Data: 2011-09-28 13:46:16
    Temat: Re: co odwołuje znak D-51
    Od: Tomek <...@...z>

    W dniu 2011-09-28 13:13, PH pisze:
    > jak w temacie. chodzi o znak informujący o kontroli i rejestracji wykroczeń.

    Za starych dobrych lat uczyli, że radiowóz stojący przy drodze
    odwołuje wszelkie zakazy, więc pewnie tu jest analogicznie :)

  • 3. Data: 2011-09-28 13:49:18
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Tomek" <...@...z> napisał w wiadomości

    > Za starych dobrych lat uczyli, że radiowóz stojący przy drodze odwołuje
    > wszelkie zakazy, więc pewnie tu jest analogicznie :)

    nie było radiowozu :]... czy więc znak postawiony w Opolu obowiązuje we
    Wrocławiu?

  • 4. Data: 2011-09-28 14:41:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 28 Sep 2011 13:13:37 +0200, PH

    Powinno wystarczyć: http://kut.as/D-51

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 5. Data: 2011-09-28 19:56:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Sep 2011, PH wrote:

    > i drugie pytanie... czy dobrze rozumiem, że bez tego znaku "stasz wiejska"
    > nie może robić użytku ze zdjęć?

    Z przezorności procesowej: czy z tego należy wnioskować, że w takim
    układzie ewentualne ukaranie co do zasady należy powierzyć sądowi?
    (znaczy 'strasznicy' mogą powierzyć, bez przychodu dla organu
    założycielskiego, ale mogą)

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2011-09-29 08:43:14
    Od: "PH" <P...@p...news>

> [...]
    > układzie ewentualne ukaranie co do zasady należy powierzyć sądowi?
    > (znaczy 'strasznicy' mogą powierzyć, bez przychodu dla organu

    dziś będę się dowiadywał u źródeł

    normalnie nie robiłbym afery ale psiesyny przysłali 3 foty w odstępie 2-4
    dni.

    i tak z przekroczenia o 24km/h na dwupasmówce zrobiło się 12 punktów

  • 7. Data: 2011-09-29 10:44:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PH" napisał w wiadomości grup
    >jak w temacie. chodzi o znak informuj?cy o kontroli i rejestracji
    >wykroczeń.
    >i drugie pytanie... czy dobrze rozumiem, że bez tego znaku "stasz
    >wiejska" nie może robić użytku ze zdjęć?

    Postawia sobie pod tablica teren zabudowany, czy z nazwa miejscowosci
    :-)

    Nadal musza uzgadniac miejsce pomiaru z policja czy juz nie ?

    J.

  • 8. Data: 2011-09-29 10:46:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PH" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Tomek" <...@...z> napisał w wiadomo?ci

    Potem wymyslili kontrole kaskadowe :-)

    >nie było radiowozu :]... czy więc znak postawiony w Opolu obowi?zuje
    >we Wrocławiu?

    Wiekszosc znakow obowiazuje do pierwszego skrzyzowania.

    J.

  • 9. Data: 2011-09-29 10:52:44
    Od: "PH" <P...@p...news>

    > Użytkownik "PH" napisał w wiadomości grup
    >
    > Postawia sobie pod tablica teren zabudowany, czy z nazwa miejscowosci :-)
    >
    > Nadal musza uzgadniac miejsce pomiaru z policja czy juz nie ?
    >
    > J.
    nie wiem czy musza ale to akurat było uzgodnione i jest na ogólnodostepnej
    liście :)

  • 10. Data: 2011-10-04 08:33:26
    Od: "Kowal" <s...@n...pl>

    Podłącze się.
    Straż miejska w całej gminie poustawiała te znaki wraz z tabliczkami poniżej
    "Na odcinku ..."
    Miejsc takich polowań, przepraszam pomiarów, pewnie klikanaście, fotoradar
    jeden.
    Czy z rozporządzenie nie wynika, że tabliczka powinna stać przed miejscem
    gdzie jest dokonywana jest kontrola, a nie przed miejscem gdzie może być
    dokonywana kontrola?