  • 1. Data: 2010-10-08 15:38:41
    Temat: co kupić żeby mobilny fax mieć ?
    Od: Uni <u...@w...pl>

    Chciałbym mieć mobilny fax - chodzi o przyjmowanie i wysyłanie faxów z
    samochodu, a w nim z laptopa, przy wspólpracy z mobilnym urządzeniem
    telekomunikacyjnym takim jak telefon komórkowy, PDA, SmartPhone,
    PalmPhone i pewnie jakieś inne skróty by się jeszcze znalazły.
    Na dzień dzisiejszy wiem że Nokia E90 by spełniła o założenie - ale
    przy pomocy grupowiczów może coś innego dało by radę wybrać ?.

  • 2. Data: 2010-10-08 15:44:18
    Temat: Re: co kupić żeby mobilny fax mieć ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 08 Oct 2010 16:38:41 +0100, Uni napisał(a):

> [...]
    > Na dzień dzisiejszy wiem że Nokia E90 by spełniła o założenie - ale
    > przy pomocy grupowiczów może coś innego dało by radę wybrać ?.

    Dowolny telefon z obsługą e-maila i wykupić stosowną usługę w IPfonie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-10-08 16:30:25
    Od: Uni <u...@w...pl>

    Waldek Godel napisał(a):
    [..]
    > Dowolny telefon z obsługą e-maila i wykupić stosowną usługę w IPfonie.
    [..]

    No tak, ale raczej normalnie te faxy bym chciał wysyłać, pozatym jak
    "dowolny" telefon - druga część Twojej odpowiedzi raczej wyklucza
    "dowolny" telefon... ;-) .

  • 4. Data: 2010-10-08 16:37:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 08 Oct 2010 17:30:25 +0100, Uni napisał(a):

    > No tak, ale raczej normalnie te faxy bym chciał wysyłać, pozatym jak
    > "dowolny" telefon - druga część Twojej odpowiedzi raczej wyklucza
    > "dowolny" telefon... ;-) .

    Nie rozumiem co ci wyklucza, ale nie wnikam.
    W każdym razie da się tego używać na dowolnym urządzeniu podpiętym do
    internetu i potrafiącym wysłać/odebrać e-mail
    Oprócz tego to są jak dla mnie całkiem normalne faksy. A że na urządzeniu
    przychodzą jako maile, to już nie jest duży problem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-10-08 17:17:35
    Od: Uni <u...@w...pl>

    Waldek Godel napisał(a):
    [..]
> [...]
    > Oprócz tego to są jak dla mnie całkiem normalne faksy. A że na urządzeniu
    > przychodzą jako maile, to już nie jest duży problem.

    Ok - ale w jakiej formie przychodzą te e-maile ? To są jakieś pliki
    w jakimś formacie graficznym ?. Chodzi nie tylko o text, ale również
    o podpisy, obrazki itp. co w zwykłym e-mail bez załącznika jest
    niemożliwe.

  • 6. Data: 2010-10-08 17:33:00
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Uni pisze:
> [...]
    > w jakimś formacie graficznym ?. Chodzi nie tylko o text, ale również
    > o podpisy, obrazki itp. co w zwykłym e-mail bez załącznika jest

    możesz wysyłać jpg, pdf, doc a przychodzi chyba jako pdf o ile dobrze
    pamiętam

  • 7. Data: 2010-10-08 17:33:55
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-10-2010 o 19:17:35 Uni <u...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > w jakimś formacie graficznym ?. Chodzi nie tylko o text, ale również
    > o podpisy, obrazki itp. co w zwykłym e-mail bez załącznika jest

    Ja to się dziwie że tak bardzo nie możesz się obejść bez faxa, ale nieraz
    tak jest.. Ja to nie wiem w jakim formacie, możliwe że w pdf, ale czy to
    wazne? Drukujesz sobie i masz. A w ogóle po co drukować.. Ale nieraz tak
    jest..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 8. Data: 2010-10-08 17:48:52
    Od: Kotlet z karkówki <m...@m...maill>

    W dniu 2010-10-08 17:38, Uni pisze:
> [...]
    > Na dzień dzisiejszy wiem że Nokia E90 by spełniła o założenie - ale
    > przy pomocy grupowiczów może coś innego dało by radę wybrać ?.

    w erze jest fax stacjonarny z urzadzeniem, mzoesz tam wrzucic karte sim
    z komorki, sprzet masz za 1.22 zł abonament kolo 59 zl w tym dwa numery
    jeden tel stacjonarny jeden fax

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
    http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl