    From: "Jackare" <1...@1...tralala.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: co kupic - budzetowy kaszlak zamiast skutera
    Date: Mon, 11 Apr 2011 22:36:53 +0200

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:inn99r$unh$1@news.onet.pl...

    > Odwołuję się zatem do grupowej mądrości: co o tym sądzicie? Tzn. czy w
    > ogóle jest sens inwestowania w takiego strucla, który będzie przy
    > minimalnych nakładach finansowych w stanie dowieźć mnie do pracy i z
    > powrotem nie spalając więcej niż 4-5 litrów/100 km? I czy to bardziej
    > opłacalne niż np. skuter? Jeżeli tak/nie, to dlaczego? I ewentualnie: jaki
    > model/typ skutera/samochodu byście polecili?
    >

    > boję się jakości itd....)
    >
    > Pomożecie?
    > pwz

    to po ch... ci ten podstawowy samochód. Kupiłeś go by go używać czy się
    podniecać patrząc jak pięknie wygląda stojąc przed domem lub w garażu ?
    Chceszt go używać czy tylko trzymać aby ktoś kto go kupi od ciebie miał
    fajne auteczko z małym przebiegiem. Moim zdaniem pomysł z kupieniem
    samochodu i nieużywaniem go jest ogólnie do dupy, znaczy się fajny - chętnie
    potem kupię to auto od ciebie.
    Drugi pojazd - zależy od potrzeb. Pragmatyzm podpowiada małe pierdzidełko z
    dachem (zakupy, zimne dni, opady, jazda w 3-4 osoby). Jeżeli nie masz
    jakiejś szczególnej miłości do jednośladów - jazda w upale w garnku na
    głowie, w kanionie gdzie wszyscy chcą Cię zabić w ubraniu które zapewni jako
    takie bezpieczeństwo i ochronę (bardzo gorąco) może Cię prędko zacząć
    dobijać i jednoslad pójdzie w odstawkę. Osobiście szedł bym "w jednoślad"
    ale ja to lubię- jazdę samochodem traktuję jako pewną konieczność i nie
    zwbudza ona we mnie żadnych szczególnych uczuć a jazdę jednosladem - jako
    przyjemność i na motocyklu mogę jeździć bez celu - dla samej przyjemności
    jazdy.

    Jeżeli mam cokolwiek polecać, to ze skuterów poleciłbym coś na dużych
    kołach, np aprilia scarabeo, piaggio X9 lub coś z japońskich odpowiedników
    Jeżeli coś z motocykli z silnikiem do 50 ccm to np crossówka typu Rieju 50
    (modele mx, mrx, mpx) lub yamaha DT 50
    Jeżeli coś większego to jest tego od cholery oczynając od najbardziej
    oklepanych jeździdeł typu suzuki GS 500 i kawasaki ER 500
    Jeżeli miałoby być oszczędnie, klasycznie i przy okazji pięknie to
    polecałbym kawasaki BJ 250 estrella lub yamaha bronco ale u nas mucho
    znikoma oferta tych ślicznotek
    estrella:
    http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.motorc
    yclespecs.co.za/Gallery/Kawasaki%2520BJ250%2520Estre
    lla%2520Custom%252004.jpg&imgrefurl=http://www.motor
    cyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_bj250_estre
    lla_custom%252002.htm&usg=__2xdxoau7DvPzivSnU7-hfCsG
    EhY=&h=450&w=600&sz=34&hl=pl&start=12&zoom=1&um=1&it
    bs=1&tbnid=w4_H6fjs1s4rRM:&tbnh=101&tbnw=135&prev=/i
    mages%3Fq%3Dkawasaki%2Bestrella%26um%3D1%26hl%3Dpl%2
    6tbm%3Disch&ei=XWSjTYmVBM_oOfzBiTU
    bronco:
    http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.yamaha
    -motor.co.jp/news/1997/04/15/images/bronco.jpg&imgre
    furl=http://www.yamaha-motor.co.jp/news/1997/04/15/b
    ronco.html&usg=__clk18XYYJvtKehLGqr_8o7eXg2E=&h=197&
    w=298&sz=20&hl=pl&start=1&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=Y
    ig-gWP61OPqsM:&tbnh=77&tbnw=116&prev=/images%3Fq%3Dy
    amaha%2Bbronco%26um%3D1%26hl%3Dpl%26tbm%3Disch&ei=Im
    ajTZ_pHIbpOcf9tDU

    --
    Jackare