-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: co kupi albo dla czego nie kupowa akurat tego
Date: Mon, 11 Feb 2019 22:22:03 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 25
Message-ID: <q3sp1r$4j3$1@node1.news.atman.pl>
References: <q3ad3p$fcf$1@node1.news.atman.pl> <q3bg3g$nh1$1@dont-email.me>
<q3cdlv$c9r$2@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<q3s9do$phk$1@node2.news.atman.pl> <q3smfb$4nn$1@news.icm.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: c129-71.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1549920123 4707 85.221.129.71 (11 Feb 2019 21:22:03 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Feb 2019 21:22:03 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.0
In-Reply-To: <q3smfb$4nn$1@news.icm.edu.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 190211-6, 11.02.2019), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2649877
[ ukryj nagłówki ]W dniu 11-02-2019 o 21:37, kk pisze:
> On 2019-02-11 17:55, Cavallino wrote:
>> W dniu 11-02-2019 o 15:09, Iglo pisze:
>>> Rozumiem żal już tyle lat czytamy to miałczenie jak pojawia się temat
>>> Renault
>>
>>
>> Bo od tylu lat nic się w Renault nie zmienia, dalej produkują bubla za
>> bublem.
>> Między dwoma samochodami z grupy Renault, które sprawdziłem, minęło 10
>> lat, a problemy takie same, jakość żadna, sprzedałem po równie krótkim
>> okresie, żeby się z badziewstwem nie użerać.
>> W drugim przypadku było o tyle lepiej, że nic mnie to nie kosztowało,
>> bo zabezpieczyłem się długą gwarancją - ale wytrzymać na dłuższą metę
>> się nie dało.
>> Plus taki, że objeździłem cały park maszynowy dealera jako auta
>> zastępcze....
>
> Piszesz o autach dużych, średnich. małych, jeszcze mniejszych?
W moim przypadku kompakt i kompaktowy suv.
Ale to raczej pokazuje jak firma podchodzi do produkcji swoich aut -
tzn. byle jak, byle znaleźć jelenia i wepchnąć mu bubel.
Nie ma powodów, żeby w jakiejkolwiek innej klasie aut, mieli mieć inne
podejście.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=