  • Data: 2011-01-24 08:43:25
    Temat: Re: co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:04fpj6p5ff23kiahqlal6rl2cv43ehcdin@4ax.com...

    > No to co sie stalo ze te mniej chytre nie daly oferty bez lapowek ?

    No właśnie.
    Jeśli pytasz w jaki sposób wymusza się łapówki, to nie mnie - gdybym
    wiedział, to bym się tą wiedzą podzielił ze stosownymi organami.

    > Proces przetargowy, przypominam, jest otwarty i jawny - wiadomo jakie
    > oferty byly, wiadomo ktore odrzucono i dlaczego, mozna sie odwolac ..

    Jasne, ale mnie bardziej interesują skutki niż teoretyczne rozważania.
    A te są jakie są, więc podejrzewam, że po prostu ten system nie działa, a
    przynajmniej nie tak jak powinien.