  • 1. Data: 2014-06-03 15:42:01
    Temat: co jest najtrudniejszego w programowaniu?
    Od: firr <p...@g...com>

    dla danej konkretnej osoby

    ogolnie czesto natykam sie na trudnosci ktore co gorsze sa dosyc niejasne, obecnie
    dla mnie chyba obecnie najtrudniejsze sa dwie rzeczy

    1) utrzymanie zadowolenia z postaci calego projektu

    (sa, zdarzaja sie w programowaniu pewne niedoskonalosci
    np jezyka albo api, lub wybranej metody robienia rzeczy ze to zadowolenie leci w dół
    i mnie zabójczo rozprasza

    - obecnie wnerwiaja mi pewne niedoskonalosci mojego systemu budowania oraz
    niedoskonalosci obslugi myszy pod windą (te moje walki z myszą przybraly juz
    charakter na pół epicki)

    2) walka z kreatywną stroną zagadnienia

  • 2. Data: 2014-06-03 16:32:15
    Temat: Re: co jest najtrudniejszego w programowaniu?
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    dokumentacja, reszta nie ma znaczenia...

  • 3. Data: 2014-06-03 17:55:36
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2014-06-03 16:32, tusk, donald tusk pisze:
    > dokumentacja, reszta nie ma znaczenia...
    Powidział największy znawca inżynierii programowania na grupie...

    To tak samo jakbyś powidział, że umiejętność pisania wystarczy żeby
    zostać wybitnym pisarzem, dziennikarzem czy poetą.

    --
    wloochacz

  • 4. Data: 2014-06-03 18:40:31
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    nie mów mi, że w każdym programie wymyślasz coś innego...

  • 5. Data: 2014-06-03 19:19:27
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 3 Jun 2014 06:42:01 -0700 (PDT), firr napisał(a):

    >obecnie dla mnie chyba obecnie najtrudniejsze sa
    > [...]
    > niedoskonalosci obslugi myszy pod windą

    No po prostu leze i rechocze, najtrudniejsze w programowaniu jest operowanie
    mysza!
    Mistrzu, czy moge wstapic do twojego klasztoru? :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 6. Data: 2014-06-03 19:27:31
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2014-06-03 19:19, R.e.m.e.K pisze:

    > No po prostu leze i rechocze, najtrudniejsze w programowaniu jest operowanie
    > mysza!

    Hmmm... wiele razy firr rozkładał mnie na łopatki, ale chyba w tym
    przypadku miał na myśli obsługę myszy od strony programowej, a nie
    manualne poruszanie myszą. Ale kto go tam wie, co faktycznie miał na
    myśli...

    > Mistrzu, czy moge wstapic do twojego klasztoru? :-)

    Nie kuś losu.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2014-06-03 20:52:53
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 03 Jun 2014 19:27:31 +0200, Kviat napisał(a):

> [...]
    > przypadku miał na myśli obsługę myszy od strony programowej, a nie
    > manualne poruszanie myszą. Ale kto go tam wie, co faktycznie miał na

    Nie, no cos Ty, dopiero co w innym watku twierdzil, ze jest mistrzem WinAPI,
    a mysz to wszak 5 funkcji API na krzyz. Nie smiem go podejrzewac, ze moze
    miec klopot z WinAPI :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 8. Data: 2014-06-04 00:06:30
    Od: firr <p...@g...com>

    ogolnie wlasnie ciezka sprawa jest to ze jak programuje cos (jakis prototyp
    potencjalneh gry glownie) to problemy zarazem narastają jak i sie
    rozmywają - to jest wlasnie dosyc dziwne ze wlasciwie zawsze sie tak dzieje i
    wlasciwie zawsze nie wiadomo 'co' jest tym problemem

  • 9. Data: 2014-06-04 04:05:08
    Od: firr <p...@g...com>

    dla mnie to chyba jest tym najwiekszym problemem , pewne rozmglistowienie problemu
    (nie mam bladego pojecia skad sie to bierze wydaje mi sie ze np jak mialem 20 lat to
    tego nie bylo i widzialem rzczy ustrzej a teraz tone w jakims astygmatyzmie) oraz
    dziwne spadki motywacji (tez nie wiem skad sie biorące) - pewnie gdyby wyostrzyc
    wzrok na problemach i zarazem wzmoc sobie motywacje to
    daloby sie duzo wiecej zrobic/napisac - tylko jak to zrobic --zakladam ze warto o tym
    pomyslec choc tu speawa wydaje sie ciezka

  • 10. Data: 2014-06-04 09:39:52
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2014-06-03 18:40, tusk, donald tusk pisze:
    > nie mów mi, że w każdym programie wymyślasz coś innego...
    Prawie zawsze, to co nie jest nowe jest już oprogramowane i używam tego,
    a nie wymyślam koło na nowo.
    Są to moje własne patenty lub firm/osób trzecich. Zakupione lub OpenSource.

    --
    wloochacz