  • Data: 2014-06-11 11:01:09
    Temat: Re: co jest najtrudniejszego w programowaniu?
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    w skrócie chodzi o to ze takie chamskie zagajenia to jest cos czego i tak jest na tej
    gryupie za dużo, mamt tu paru prymitywnych tłuków z którymi rozmowa jak juz nie raz
    im dalem do zrozumienia nie bardzo spelnia moje "normy jakosciowe " bo wali absurdem
    prymitywnym stonczyzmem chamstwem, grupowe tłuki (jest tu kilku ) nie potrafią
    powiedzieć NIC ciekawego, zdaja sobie z tgo sprawę wiec łażą jak stado wieprzków i
    próbują personalnych dowałów, Wiadomo tacy sa ludzie, miernota i to dojebcza, w sumie
    rozumiem to choc czasem absurdalnosc tej głupoty wywoluje we mnie dosyc specyficzne
    odruchy obrzydzenia i jestem tez zły dlatego ze ta grupa to nie jest szkolenie z
    kursu ludzkiego debilizmu oferowanego gratis przez grupowe łazęgi i intelektualne
    submiernoty (z tendencją do osobistych dowałow) tylko miejsce do pisania na temat -
    chyba znowu stad znikne
    niech lazegi sobie poglabia do siebie, mam inne poniekad ciekawsze
    fora gdzie sobie moge pogadac nierzadko z mniejszymi burakami (choc tu tez roznie
    bywa)