-
Data: 2014-06-15 23:18:55
Temat: Re: co jest najtrudniejszego w programowaniu?
Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]ps jak ktos chce zobaczyc centralny szitowaty fragment tego szitowatego kodu 9ktorego
nie che mi sie przepisywac bo działa a zagadnienie jest mega szitowate) to moge go
wkleic (poniekad po temu ze to dziala na pol cudem i jakbym to zgubil to nie
chcialoby mi sie meczyc jeszcze raz ze "zgadywaniem" tego
(jest to rozbabrany testowy kod na brudno z zalozenia beznadziejnego modulu -
chodzilo tylko o to by te syfiaste skoki w koncu sie odfiltorowywaly, co chyba dziala
bo nawet nie ejstem pewien, na oko dziala)
int cursor_jump_x = 0;
int cursor_jump_y = 0;
int cursor_wrap_x = 200;
int cursor_wrap_y = 200;
bool ShouldSkipMoveTo(int x, int y)
{
POINT p; GetCursorPos(&p);
if( p.x==x && p.y==y ) return 1;
return 0;
}
void JumpCursorTocentre()
{
RECT r; GetWindowRect(hwnd, &r);
cursor_jump_x = (r.left + r.right )/2 ;
cursor_jump_y = (r.top + r.bottom )/2;
SetCursorPos(cursor_jump_x,
cursor_jump_y);
}
int WrapMouse()
{
POINT p; GetCursorPos(&p);
if(p.x > cursor_jump_x + cursor_wrap_x/2) JumpCursorTocentre();
else if(p.x < cursor_jump_x - cursor_wrap_x/2) JumpCursorTocentre();
else if(p.y > cursor_jump_y + cursor_wrap_y/2) JumpCursorTocentre();
else if(p.y < cursor_jump_y - cursor_wrap_y/2) JumpCursorTocentre();
else return 0;
return 1;
}
void ToggleCursor()
{
hide_mouse_cursor=!hide_mouse_cursor;
if(!hide_mouse_cursor) ShowCursor(1);
else ShowCursor(0) ;
}
int ScreenPosX(int client_x)
{
RECT r;
POINT p;
GetClientRect(hwnd, &r);
p.x = r.left + client_x;
p.y = r.top;
ClientToScreen(hwnd, &p);
return p.x;
}
int ScreenPosY(int client_y)
{
RECT r;
POINT p;
GetClientRect(hwnd, &r);
p.x = r.left;
p.y = r.top + client_y;
ClientToScreen(hwnd, &p);
return p.y;
}
int mouse_x = -1;
int mouse_y = -1;
int mouse_dx = -1;
int mouse_dy = -1;
int mouse_prev_x = -1;
int mouse_prev_y = -1;
int mouse_wheel_delta = 0;
void mouse_move(int x, int y)
{
mouse_dx = x - mouse_prev_x;
mouse_dy = y - mouse_prev_y;
mouse_prev_x = x ;
mouse_prev_y = y ;
mouse_x = x ;
mouse_y = y ;
}
void MouseProc(UINT message, WPARAM wparam, LPARAM lparam)
{
if( message==WM_SETCURSOR)
{
WORD ht = LOWORD(lparam);
static bool hiddencursor = false;
if (HTCLIENT==ht && !hiddencursor)
{
hiddencursor = true;
ShowCursor(false);
}
else if (HTCLIENT!=ht && hiddencursor)
{
hiddencursor = false;
ShowCursor(true);
}
}
if( message==WM_MOUSEMOVE)
{
int x = LOWORD(lparam);
int y = HIWORD(lparam);
// if(0)
if(ShouldSkipMoveTo(cursor_jump_x, cursor_jump_y))
{
// ?????????
mouse_dx = 0;
mouse_dy = 0;
mouse_prev_x = x ;
mouse_prev_y = y ;
mouse_x = x ;
mouse_y = y ;
}
else
{
mouse_move(x,y);
}
}
if( message==WM_MOUSEWHEEL)
{
mouse_wheel_delta = (short) HIWORD(wparam);
}
}
///????
int mouse_current_frame_x;
int mouse_current_frame_y;
int mouse_prev_frame_x;
int mouse_prev_frame_y;
int mouse_frame_dx;
int mouse_frame_dy;
void MouseFrame()
{
if( WrapMouse())
{
mouse_prev_frame_x = mouse_current_frame_x ;
mouse_prev_frame_y = mouse_current_frame_y ;
mouse_current_frame_x = ScreenPosX(mouse_x);
mouse_current_frame_y = ScreenPosY(mouse_y);
mouse_frame_dx = mouse_current_frame_x - mouse_prev_frame_x;
mouse_frame_dy = mouse_current_frame_y - mouse_prev_frame_y;
mouse_prev_frame_x = cursor_jump_x ;
mouse_prev_frame_y = cursor_jump_y ;
mouse_current_frame_x = cursor_jump_x;
mouse_current_frame_y = cursor_jump_y;
}
else
{
mouse_prev_frame_x = mouse_current_frame_x ;
mouse_prev_frame_y = mouse_current_frame_y ;
mouse_current_frame_x = ScreenPosX(mouse_x);
mouse_current_frame_y = ScreenPosY(mouse_y);
mouse_frame_dx = mouse_current_frame_x - mouse_prev_frame_x;
mouse_frame_dy = mouse_current_frame_y - mouse_prev_frame_y;
}
to cholerstwo sluzy tylko po temu by cofac skokami kursor i zarazem zwracac dobre
delty ruchu myszy ktore nie uwzgledniaja tych skokow
- jest to megasyfiasty kod na pol napisany na pol zgadniety (czy da sie to radykalnie
uproscic to nie wiem bo jest to tak durne ze nie chce mi sie zebrac by to
przemyslec), jesli chodzi o problemy z myszami to jest to jakies 20% wszystkich
problemow bo sa jeszcze problemy z ogarnianiem tego clipnietego kursora, i z obsluga
dwu myszy na raw input tak by jedna dzialala w zwyklym trybia a druga jako sensor
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Alg. kompresji LZW
- Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- TCL - problem z escape ostatniego \ w nawiasach {}
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- testy-wyd-sort - Podsumowanie
- Tworzenie Programów Nieuprzywilejowanych Opartych Na Wtyczkach
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
Najnowsze wątki
- 2025-03-01 Obywatel telefonuje 112 lub 986
- 2025-03-01 detektyw (?) Rutkowski działał jako prasa
- 2025-03-01 "Policjant został ujęty obywatelsko..."
- 2025-03-01 zatrzymanie zbyszka maja
- 2025-03-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-03-01 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-03-01 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-01 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-01 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-03-01 Zrobił TV OLED z TV LCD
- 2025-03-01 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-01 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-03-01 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-01 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-01 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=