  • Data: 2010-04-05 10:36:26
    Temat: Re: co jeśli nie panda?
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeżeli 2+2 niewielkim kosztem
    to polecam Renault Thalia - może nie największa
    bo to takie Clio z doczepionym 500l bagażnikiem
    ale u mnie na razie z braku na razie czegoś
    droższego (np za 30-35tys) sprawuje się całkiem nieźle.

    Z tyłu dwa foltliki dla dzieci 1rok + 4lata

    Moja w tej chwili ma już 9 lat robione jest max 10tys rocznie
    i nie inwestuję w nią za bardzo oprócz klocków, oleju, płynów
    bagażnika na dach, boxu na bagażnik

    Dpoiero teraz -po 80parę tysięcach km i 9latach
    zrobiłem rozrząd.

    Dopiero po 9 latach pokazało się pierwsze niewielkie ognisko korozji
    a w zasadzie raczej nie korozji tylko ubytek lakieru i widać ocynkowaną
    blachę.

    Myślę że za 15tys zł znajdziesz coś sensownego w podobnych wymaganiach
    postawionych przez Ciebie - dla przykładu :

    http://www.allegro.pl/item979108271_renault_thalia_s
    uper_stan.html
    http://www.allegro.pl/item979843853_thalia_alize_1_5
    _dci_2004_rok_salon_polska.html