-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Maciek" <k...@X...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: co do konserwacji? spray?
Date: Fri, 16 Sep 2011 15:36:10 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 32
Message-ID: <j4vjd5$1vq$1@inews.gazeta.pl>
References: <j4vdk7$9eh$1@node2.news.atman.pl> <j4vfr9$kr4$1@inews.gazeta.pl>
<j4vh1r$v03$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: bws100.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="windows-1250"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1316180197 2042 83.29.242.100 (16 Sep 2011 13:36:37 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Sep 2011 13:36:37 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j4vh1r$v03$1@news2.ipartners.pl>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-User: konto_forum
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2398884
[ ukryj nagłówki ]
> Pierwsze się kłóci z trzecim
Niekoniecznie, odnoszę wrażenie, że mamy inne spostrzeżenie na ten sam
temat.
> Brunox na rdzę (powiedzmy z grubsza odskrobaną) zwiąże się.
> Brunox na super odczyszczoną gołą blachę - odpada potem płatami od tej
> blachy,
> wystarczy śrubokrętem przejechać albo nawet paznokciem poskrobać...
> osobiste
> doświadczenie.
Zgoda. Moje doświadczenia są skoleji takie, że po zdarciu purchli rdzy i tak
zazwyczaj zostają w blasze bruzdy i małe dziury. Brunox zawsze mi się
trzymał.
Mając na uwadzę dobro pytającego uściślijmy, jeżeli doczyściłby miejsca z
rdzy na blysk - tak, że powierzchnia blachy byłaby gładka i bez wżerów to
nie należy w tych miejscach kłaść Brunoxa. Wystarczy podkład i konserwacja.
> Poza tym brunox schnie, że łomatko - jak nie ma upału
> to będzie tak ze trzy dni, w tym czasie jeździć nie powinno się...
To też napisałem. Nie napisał, że chce jeździć ;-) poza tym Brunox do
postaci twardej aczkolwiek lekko plastycznej schnie szybko, nie obawiałbym
się z tym jeździć. Fakt, że stwardnięcie na "kamień" trochę mu czasu
zajmuje.
No nic.. w przypadku rdzy jeżeli chciałby aby mu to wytrzymało jakiś czas to
nie ma zbytnio lepszej alternatywy. Żywica świetnie odcina element od wpływu
warunków atmosferycznych. Ewentualnie może zastosować środek typu Cortanin a
na to podkład i konserwacja.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.09.11 20:08 Olo
- 16.09.11 20:42 Heinzkalter
- 16.09.11 20:42 PiteR
- 16.09.11 20:49 Heinzkalter
- 19.09.11 15:47 Olo
- 19.09.11 19:33 Heinzkalter
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=