  • Data: 2014-11-14 22:58:55
    Temat: Re: co dla stalych klientow w orange ?????
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Nov 2014 21:17:01 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >I pozwolili przeniesc ?
    >No bo wiesz ... ma pan swobode wyboru operatora, ale to nie jest
    >zmiana operatora :-)

    No tak, tyle że wszystko wyglądało prawie jak przeniesienie do innej
    sieci.
    Nazywają to promocyjne przejście, jest do tego regulamin:
    http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/Regula
    min-promocyjnej-migracji-na-nju-z-rachunkiem.pdf
    Choć takie przeniesienie wychodzi szybciej bo nie trzeba było jeszcze
    czekać dodatkowego miesiąca w przypadku przejścia do innego opa.
    I karta sim zostaje z Orange przy takim przeniesieniu, kurier tylko
    umowę samą przywozi do podpisania.