  • 1. Data: 2010-03-16 08:37:45
    Temat: cmos 4051 czy 4512
    Od: Melwin <c...@t...pbz>

    Mam w planach przełącznik kamer, który układ będzie lepszy 4051 czy
    4512? A może żaden ?

    --
    Melwin

  • 2. Data: 2010-03-16 09:54:46
    Temat: Re: cmos 4051 czy 4512
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Melwin" <c...@t...pbz>
    napisał w wiadomości news:hnng5h$her$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Mam w planach przełącznik kamer, który układ będzie lepszy 4051 czy
    > 4512? A moĹźe Ĺźaden ?

    Chyba żaden.
    Potrzebujesz kluczy analogowych.

    Marek

  • 3. Data: 2010-03-16 09:57:00
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Chyba żaden.
    > Potrzebujesz kluczy analogowych.

    Sorki za pomyłkę. Źle skojarzyłem.
    Ten 4051 jest kluczem analogowym.
    Ewentualnie może być jeszcze 4066

    Marek

  • 4. Data: 2010-03-16 12:30:35
    Od: Melwin <c...@t...pbz>

    W dniu 2010-03-16 10:57, marko1a pisze:

    > Sorki za pomyłkę. Źle skojarzyłem.
    > Ten 4051 jest kluczem analogowym.
    > Ewentualnie może być jeszcze 4066

    A 4512 ? bo akurat mają w sklepie a tamtego nie mają.

  • 5. Data: 2010-03-16 12:59:22
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@a...control.slupsk.pl>

    Użytkownik Melwin napisał:

    > A 4512 ? bo akurat mają w sklepie a tamtego nie mają.

    Ten 4512 to ma w "kanale transmisyjnym" trzy klucze analogowe połączone
    szeregowo. Nie znam tego układu w praktyce, ale wydaje mi się, że 4051
    sprawi się lepiej (pojedynczy klucz). Cena jednego i drugiego pewnie nie
    powala ;-) Kupić, podłączyć i spróbować.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 6. Data: 2010-03-16 20:47:40
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 16/03/2010 09:57, marko1a wrote:
    > Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomości

    > Sorki za pomyłkę. Źle skojarzyłem.
    > Ten 4051 jest kluczem analogowym.
    > Ewentualnie może być jeszcze 4066

    Trzeba niska rezystancje klucza. AFAIR 4066 ma 100R - bedzie sie robic
    dzielnik z impedancja kamery, wiec bez wzmacniacza sie nie obejdzie.

    --
    Jerry1111

  • 7. Data: 2010-03-17 05:56:18
    Od: Melwin <c...@t...pbz>

    W dniu 2010-03-16 21:47, Jerry1111 pisze:

    > Trzeba niska rezystancje klucza. AFAIR 4066 ma 100R - bedzie sie robic
    > dzielnik z impedancja kamery, wiec bez wzmacniacza sie nie obejdzie.

    Czyli trzeba pomysleć nad czymś innym niż te multiplexery.

  • 8. Data: 2010-03-18 07:02:59
    Od: "plebi" <p...@o...pl>

    > Trzeba niska rezystancje klucza. AFAIR 4066 ma 100R - bedzie sie robic
    > dzielnik z impedancja kamery, wiec bez wzmacniacza sie nie obejdzie.

    100R to ma ale przy 15V zasilania - dla mniejszych napiec mocno rosnie.

  • 9. Data: 2010-03-18 07:08:17
    Od: "plebi" <p...@o...pl>

    Zobacz ten link - masz to opisane wady takich kluczy lopatologicznie i
    przyklad przelacznika o lepszych parametrach
    http://focus.ti.com/lit/an/slyt098/slyt098.pdf

    plebi

  • 10. Data: 2010-03-18 16:17:37
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "plebi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Zobacz ten link - masz to opisane wady takich kluczy lopatologicznie i
    > przyklad przelacznika o lepszych parametrach
    > http://focus.ti.com/lit/an/slyt098/slyt098.pdf

    A ja kiedyś wynalazłem MAX4547 tylko nie miałem kiedy to poskładać.
    Ale fakt, to powyżej będzie lepsze.

    --
    Irokez