  • 1. Data: 2011-03-28 22:08:49
    Temat: ciuchy harlvarssons
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Elo, przymierzam się do zakupu tego zestawu jutro,

    Tak, więc jeśli ktoś cos wie na temat tych ciuchów
    Niech powie teraz lub zamilknie na wieki

    http://www.halvarssons.pl/motocykle/index.php?option
    =com_content&view=article&id=78:lenox-1&catid=4:kurt
    ki-tekstylne&Itemid=4

    http://www.halvarssons.pl/motocykle/index.php?option
    =com_content&view=article&id=121:lizard-1&catid=6:sp
    odnie-tekstylne&Itemid=7

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 2. Data: 2011-03-28 22:16:13
    Temat: Re: ciuchy harlvarssons
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 29 Mar, 00:08, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:
    > Elo, przymierzam się do zakupu tego zestawu jutro,
    >
    > Tak, więc jeśli ktoś cos wie na temat tych ciuchów
    > Niech powie teraz lub zamilknie na wieki
    A nie lepiej poszukac czegos z Gore? Ja wiem, ze cena ale swego czasu
    wielu tutaj wieszalo psy na przeroznych membranach *tex. Chyba, ze z
    kondoma nie rezygnujesz.

    pzdr, dr
    14/525/K1200S do sprzedania

  • 3. Data: 2011-03-28 22:27:38
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 087 roku bieżącego, doktorski zeznał(a) jak następuje:

    > A nie lepiej poszukac czegos z Gore? Ja wiem, ze cena ale swego czasu
    > wielu tutaj wieszalo psy na przeroznych membranach *tex. Chyba, ze z
    > kondoma nie rezygnujesz.

    Na razie nie mam z czego rezygnować bo mam marną kurtkę BF i jeszcze
    gorsze spodnie ;P.

    Ograniczam się do wyboru z tego co jest w larssonie, z dwóch względów:
    1) 25% rabatu - więc za podany wyżej komplet płacę 1200 z groszem...
    2) Mam tak dobry układ, że chłopaki powiedzieli cytuje: "przyjedz jutro
    na moto założysz sobie ciuchy i pójdziesz sobie na dół usiąść i
    zobaczysz czy wszystko gra."

  • 4. Data: 2011-03-28 22:36:57
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał w wiadomości

[...]

    Mam lizardy od 3 albo 4 sezonow i sa rewelacja. Membrana wypinana i mimo
    kilkudziesieciu zabiegow wpinanie-wypinanie, nie ma sladow zuzycia ani
    rozdarc. Latwe w czyszczeniu. W zeszlym sezonie traska na glebokie poludnie
    Europy i bezproblemowo nawet w gorace dni, bo.. sa odpinane nogawki :)
    Jesionke mam innego modelu. juz chyba takich nie robia ale tez jest ok.
    Koles ktory sprzedaje jest w porzo. Dwa razy pocztowo wymienialem kurtke bo
    mi nie lezaly rozmiary i bylo zero problemow.

    erg

  • 5. Data: 2011-03-29 06:12:03
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-29 00:27, PawelK vel Pablo pisze:

    > 2) Mam tak dobry układ, że chłopaki powiedzieli cytuje: "przyjedz jutro
    > na moto założysz sobie ciuchy i pójdziesz sobie na dół usiąść i
    > zobaczysz czy wszystko gra."
    Jeszcze mi się mnie zdarzyło żeby ktokolwiek odmówił mi przymiarki w
    ciuchach na motocyklu,zazwyczaj sami to sugerują.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2011-03-29 07:13:01
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 29 Mar 2011 00:08:49 +0200) ktos podajacy sie za PawelK vel Pablo
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    ki-tekstylne&Itemid=4

    > http://www.halvarssons.pl/motocykle/index.php?option
    =com_content&view=article&id=121:lizard-1&catid=6:sp

    Ja mam dwie pary rekawic od nich i kombinezon skorzany, zona ma kurtke tex. Odnosnie
    jakosci/trwalosci to jest IMO super. Odnosnie membran to faktycznie
    dzialaja a mam porownanie z butami i kurtka z prawdziwym goretexem. Ten
    dryway faktycznie nie przemaka.

    Jesli chcesz troche zaoszczedzic to ciuchami STR/Halvarssons/Jofama
    handluje sklep kobi, odezwij sie do nich sa bardzo pomocni.

    http://www.kobi-sklep.pl/

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 7. Data: 2011-03-29 07:41:06
    Od: duddits <d...@N...pl>

    On 29.03.2011 00:16, doktorski wrote:
    > A nie lepiej poszukac czegos z Gore?

    Używam halvarssonsa z membraną dryway i mogę powiedzieć, że
    skutecznością dorównuje gore.

    --
    duddits

  • 8. Data: 2011-03-29 11:17:08
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał

    http://www.halvarssons.pl/motocykle/index.php?option
    =com_content&view=article&id=121:lizard-1&catid=6:sp
    odnie-tekstylne&Itemid=7

    Spodnie nie maja ochraniaczy - trzeba dokupic.
    Mi wypasione spodnie Halvarssons przemakały od samego poczatku w kroku.
    W koncu po deszczowym wyjezdzie do Norwegii wyrzucilem je. To byl ich
    piaty sezon i pily juz wode jak gabka. Moze mialem pecha?
    W kazdym razie zniechecilem sie do tej firmy.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 9. Data: 2011-03-29 11:35:00
    Od: duddits <d...@N...pl>

    On 29.03.2011 13:17, Hinek wrote:
    > Mi wypasione spodnie Halvarssons przemakały od samego poczatku w kroku.

    Zależy czy miały i jakie wstawki w kroku i na tyłku z
    nieprzepuszczającego wody materiału (choćby i z gumy). Jak siedzisz to
    zawsze pantalony w tym miejscu będą brały wodę o ile są ich pozbawione.

    --
    duddits