  • 1. Data: 2012-02-13 10:38:40
    Temat: ciekawy test- smartfony z androidem
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Jak ktoś się jeszcze zastanawia nad wyborem tela z andkiem:
    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Porownanie_
    telefonow-4376.html

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-02-13 11:22:17
    Temat: Re: ciekawy test- smartfony z androidem
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 13 Feb 2012 11:38:40 +0100, dizel napisał(a):

    > Jak ktoś się jeszcze zastanawia nad wyborem tela z andkiem:
    > http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Porownanie_
    telefonow-4376.html

    Kawał nikomu nie potrzebnej roboty. Zamiast pryszczerskich testów kto ma
    dłuższego... wrrróć, który szybciej renderuje coś w Javie (nie wiem po co
    to komu, nie licząc dzieciaków w gimnazjum, którzy muszą mieć czym się
    pochwalić) zrobiliby realne testy ile wytrzymuje bateria, najlepiej w
    różnych sytuacjach. Bo w większości tych zabawek szybkość javy pod koniec
    dnia przestaje mieć jakiekolwiek znaczenie.

    W tej sytuacji pozostaje to mało użyteczną kompilacją materiałów
    producentów i tego co już mozna znaleźć w necie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 3. Data: 2012-02-13 11:27:41
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 13 Feb 2012 11:22:17 +0000, Waldek Godel
    <n...@y...org> wrote:

    >W tej sytuacji pozostaje to mało użyteczną kompilacją materiałów
    >producentów i tego co już mozna znaleźć w necie.

    Pewnie masz racje ale dla większości użytkownik taki test wystarczy :)
    W gąszczu tylu telefonów z adnroidem, które są dostępne na rynku,
    wybrać coś sensownego to naprawde trzeba się naczytać i naszukać.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-02-13 11:31:51
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 13 Feb 2012 12:27:41 +0100, dizel napisał(a):

    > Pewnie masz racje ale dla większości użytkownik taki test wystarczy :)
    > W gąszczu tylu telefonów z adnroidem, które są dostępne na rynku,
    > wybrać coś sensownego to naprawde trzeba się naczytać i naszukać.

    Wystarczy do czego? Żeby wybrać cudowne urzadzenie które wyładuje im się do
    obiadu? Albo za pół roku nie będzie miało żadnego wsparcia, bo producent
    jak zwykle oleje, a bootloader zablokowany na amen, więc ludzie też nic nie
    zrobią.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 5. Data: 2012-02-13 12:41:25
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 13 Feb 2012 11:31:51 +0000, Waldek Godel
    <n...@y...org> wrote:

> [...]
    >jak zwykle oleje, a bootloader zablokowany na amen, więc ludzie też nic nie

    taki przeciętny użytkownik telefonu to patrzy na wygląd i ewentualnie
    czy dostanie dany tel za złotówke, a reszta sie nie liczy, zreszta
    smiesznie to opisane bo zaden z tych teli nie wytrzymał dłużej niż 3
    dni jeśli chodzi o baterie

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-02-13 13:01:11
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 13 Feb 2012 13:41:25 +0100, dizel napisał(a):

    > taki przeciętny użytkownik telefonu to patrzy na wygląd i ewentualnie
    > czy dostanie dany tel za złotówke, a reszta sie nie liczy,

    do momentu zakupu owszem, w końcu suma inteligencji ludzkości jest stała.
    (tylko ludzi przybywa).
    Po zakupie już zaczyna się rzucanie k******, że pod koniec dnia już trzeba
    szukać ładowarki. Albo, że po włączeniu programu do nawigacji nawet pomimo
    podpięcia do oryginalnej ładowarki samochodowej telefon się rozładowuje.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 7. Data: 2012-02-13 19:02:48
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-02-13 13:41, dizel wrote:

    > taki przeciętny użytkownik telefonu to patrzy na wygląd i ewentualnie
    > czy dostanie dany tel za złotówke,

    Czyli cały misterny plan na nic. Wystarczyłoby zdjęcie i cena w
    najniższym abonamencie + infor w którym za złotówkę (czy ile tam babcia
    wnusiowi daje do kieszeni).

    A dla ambitnych adresy agencji pracy, bo część młódzi pryszczatej ma w
    domu wpojony "szacun" do "tyrki". Takim zwisa i cena - byle +10 do lansu
    na dzielni doszło.

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 8. Data: 2012-02-13 19:14:09
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 13.02.2012 12:27, dizel pisze:

> [...]
    > W gąszczu tylu telefonów z adnroidem, które są dostępne na rynku,
    > wybrać coś sensownego to naprawde trzeba się naczytać i naszukać.

    tu masz zestawienie:

    http://sites.google.com/site/cenytelefonow/

    15 minut i wiedziałem których modeli nie chcę, a na które mnie nie stać.
    z gąszczu pozostały .... aż 2

    ToMasz

  • 9. Data: 2012-02-13 19:20:24
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > szukać ładowarki. Albo, że po włączeniu programu do nawigacji nawet pomimo
    > podpięcia do oryginalnej ładowarki samochodowej telefon się rozładowuje.
    no właśnie! Sprawa wydawała się poważna, rozwojowa a zero echa? Jeden
    widget na ekran i mamy diagnostykę z głowy. TAk czy owak automapa
    "ciagnie" 250-300mA z baterii desirez. oryginalna ładowarka zapewnia mu
    ponad 600mA.

    ToMas

  • 10. Data: 2012-02-13 20:40:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-02-2012 12:31, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > jak zwykle oleje, a bootloader zablokowany na amen, więc ludzie też nic nie

    ATSD po kilku miesiącach z NEO, mogę śmiało potwierdzić iż zarządzanie
    energią w tej słuchawce to zbawienie w porównaniu z Desire :-)

    --
    pozdr. Rzędzimir