-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
References: <iem04p$19r$1@news.onet.pl><4d0fbc7a$0$27043$65785112@news.neostrada.pl>
<ieoett$ua0$51@news.onet.pl><4d0fc124$0$22815$65785112@news.neostrada.pl>
<ieogl5$ua0$52@news.onet.pl>
In-Reply-To: <ieogl5$ua0$52@news.onet.pl>
Subject: Re: ciekawosta Yamacha z napędem na przodzie
Date: Mon, 20 Dec 2010 22:29:00 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Lines: 24
Message-ID: <4d0fcaa2$0$22802$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.20.103.72
X-Trace: 1292880546 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22802 83.20.103.72:60163
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:633532
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ieogl5$ua0$5...@n...onet.pl...
> były też póby na łańcuchach i dalej coś takiego kombinują w usiech,
> i teraz z silnikami elektrycznymi. Ale żeby przód ciągnął mocniej niż tył
> to jakiś wynalazek musieli zrobić :)
A moze bylo na lancuchach... nie dam sobie reki obciac.
Inna sprawa, ze nie chodzi mi o to, ze przod ciagnal mocniej niz tyl, tylko
w momencie, kiedy tyl byl w poslizgu, przod zamiast pelnic tylko role
kierujaca, pelnil rowniez role "stabilizacji" pojazdu.
Cos jak naped AWD w aucie, w ktorym wiekszosc momentu jest przekazywana na
tyl. Niby przod niewiele daje, ale znacznie ciezej jest wprowadzic taki
pojazd w poslizg z "zarzuceniem" tylu.
Inna kwestia, ze na 99% w przypadku takiego "wyciagania" pojazdu z poslizgu,
szlo by sie przyzywczaic i dopasowac sie do takiej charakterystyki pojazdu.
--
pzdr:
Ivam
Następne wpisy z tego wątku
- 20.12.10 21:40 duddits
- 20.12.10 02:51 Michał V-R
- 20.12.10 02:57 Michał V-R
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-10-06 miles per gallon
- 2024-10-06 Strefa czystego powietrza
- 2024-10-06 Prawdziwy ekologiczny samochód
- 2024-10-05 Stało się...
- 2024-10-05 skodeczka up
- 2024-10-04 Wieszanie się przy aktywnym SMP
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-05 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Software Engineer (C, Java) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-10-05 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior C Software Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=