eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleciekawosta Yamacha z napędem na przodzieRe: ciekawosta Yamacha z napędem na przodzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <iem04p$19r$1@news.onet.pl><4d0fbc7a$0$27043$65785112@news.neostrada.pl>
    <ieoett$ua0$51@news.onet.pl><4d0fc124$0$22815$65785112@news.neostrada.pl>
    <ieogl5$ua0$52@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <ieogl5$ua0$52@news.onet.pl>
    Subject: Re: ciekawosta Yamacha z napędem na przodzie
    Date: Mon, 20 Dec 2010 22:29:00 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Lines: 24
    Message-ID: <4d0fcaa2$0$22802$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.103.72
    X-Trace: 1292880546 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22802 83.20.103.72:60163
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:633532
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ieogl5$ua0$5...@n...onet.pl...
    > były też póby na łańcuchach i dalej coś takiego kombinują w usiech,
    > i teraz z silnikami elektrycznymi. Ale żeby przód ciągnął mocniej niż tył
    > to jakiś wynalazek musieli zrobić :)

    A moze bylo na lancuchach... nie dam sobie reki obciac.

    Inna sprawa, ze nie chodzi mi o to, ze przod ciagnal mocniej niz tyl, tylko
    w momencie, kiedy tyl byl w poslizgu, przod zamiast pelnic tylko role
    kierujaca, pelnil rowniez role "stabilizacji" pojazdu.

    Cos jak naped AWD w aucie, w ktorym wiekszosc momentu jest przekazywana na
    tyl. Niby przod niewiele daje, ale znacznie ciezej jest wprowadzic taki
    pojazd w poslizg z "zarzuceniem" tylu.


    Inna kwestia, ze na 99% w przypadku takiego "wyciagania" pojazdu z poslizgu,
    szlo by sie przyzywczaic i dopasowac sie do takiej charakterystyki pojazdu.

    --
    pzdr:
    Ivam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: