  • 1. Data: 2014-05-14 21:33:49
    Temat: ciekawe oprogramowanie fritzing
    Od: "paskuda03" <p...@o...pl>

    Przypadkowo znalazłem i jestem pod wrażeniem.
    Open source free software o nazwie fritzing.
    Służy do projektowania płytek drukowanych
    I działa :-) nawet, nawet.
    Polecam bo może nie wszyscy wiedzą .
    http://fritzing.org/download/

    --
    paskuda03

  • 2. Data: 2014-05-14 21:46:33
    Temat: Re: ciekawe oprogramowanie fritzing
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 14.05.2014 o 21:33 paskuda03 <p...@o...pl> pisze:

    > Przypadkowo znalazłem i jestem pod wrażeniem.
    > Open source free software o nazwie fritzing.
    > Służy do projektowania płytek drukowanych
> [...]
    Nie wiem po jaką cholerę pchać się w egzotykę jak jest darmowy kicad i to
    po polsku łącznie z poradnikami.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2014-05-14 22:29:09
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-05-14 21:46, janusz_k pisze:
    > Nie wiem po jaką cholerę pchać się w egzotykę jak jest darmowy kicad i
    > to po polsku łącznie z poradnikami.

    Ale to jest taki dla Arduino :)
    Jeśli ktoś mimo prostoty tej płytki jeszcze nie wie jak podłączyć pin,
    (np identyfikator, czy tusk...) to można mu rysunek z widokiem płytki
    pokazać :)

  • 4. Data: 2014-05-15 09:05:19
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 14.05.2014 o 22:29 Jawi <t...@p...com> pisze:

    > Ale to jest taki dla Arduino :)
    > Jeśli ktoś mimo prostoty tej płytki jeszcze nie wie jak podłączyć pin,
    > (np identyfikator, czy tusk...) to można mu rysunek z widokiem płytki
    > pokazać :)
    No ok dla identyfikatora, a dla reszty w kicadzie są szablony, na arduino
    także, więc mozna narysowac co się chce i bez zbędnego szukania.

    --

    Pozdr
    Janusz