  • 21. Data: 2014-12-05 14:33:39
    Temat: Re: ciekawe
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    > Jeszcze nie spotkałem startera za 5 zł, z którego da się wydłubać
    > kartę nanoSIM. Nawet w tych wypasionych po 8 zł nie jest to możliwe.
    > Zresztą karty nano są zdaje się cieńsze od innych.

    Widocznie przespałem jakąś rewolucję, bo ostatnio jeszcze były karty
    mikro. Na kiedy są planowane wersje piko?

  • 22. Data: 2014-12-05 14:53:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Zbych napisał:

    > Widocznie przespałem jakąś rewolucję, bo ostatnio jeszcze były karty
    > mikro. Na kiedy są planowane wersje piko?

    Kolejka piko już się zbliża, dokładny termin przyjazdu poznamy zapewne
    z dorocznej prezentacji Tima Cooka.

    --
    Jarek

  • 23. Data: 2014-12-05 15:51:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał
    Pan Zbych napisał:

    >Jeszcze nie spotkałem startera za 5 zł, z którego da się wydłubać
    >kartę nanoSIM. Nawet w tych wypasionych po 8 zł nie jest to możliwe.
    >Zresztą karty nano są zdaje się cieńsze od innych.

    Oj tam, jak to bedzie powazny problem, to sie pojawia i przejsciowki.
    Czy przy starterach, czy przy telefonach z papieru :-)

    Ale mowisz ze tanie startery nie pasuja do ajfona ?

    J.

  • 24. Data: 2014-12-05 15:59:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jarosław,

    [...]

    > Jeszcze nie spotkałem startera za 5 zł, z którego da się wydłubać
    > kartę nanoSIM. Nawet w tych wypasionych po 8 zł nie jest to możliwe.
    > Zresztą karty nano są zdaje się cieńsze od innych.

    Nie sądzę, żeby były cieńsze - niedawno wymieniałem kartę i mam
    możliwość wydłubania do nano włącznie. Ale to nie starter.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 25. Data: 2014-12-05 16:22:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Oj tam, jak to bedzie powazny problem, to sie pojawia i przejsciowki.
    > Czy przy starterach, czy przy telefonach z papieru :-)
    >
    > Ale mowisz ze tanie startery nie pasuja do ajfona ?

    No, nie pasują jakoś. Ale mam wrażenie, że ten problem jest sztuczny,
    chodzi o to, by ludzie nie zmieniali, a już na pewno nie pchali tam
    tanich starterów. Cyrk z rejestracją też nie po co innego. Poza tym
    ajfony robią się coraz większe, więc tym bardziej nie ma powodu do
    zmniejszania kart. A nawet jeśli chcą je robić coraz cieńsze, to bez
    zmniejszenia grubości karty z 0,76 do 0,67 milimetra też by się to
    udało.

    --
    Jarek

  • 26. Data: 2014-12-05 16:42:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
    Pan J.F. napisał:

    >No, nie pasują jakoś. Ale mam wrażenie, że ten problem jest sztuczny,
    >chodzi o to, by ludzie nie zmieniali, a już na pewno nie pchali tam
    >tanich starterów.

    Problem jest sztuczny, ale IMO nie o to chodzi.
    Apple musi sie wyrozniac, wiec poszlo "z czasem, z przyszloscia i
    osiagnieciami".
    A na rynku jest multum kart sim, ktore sa dopiero micro.

    >Cyrk z rejestracją też nie po co innego.

    Jaki cyrk ?

    J.

  • 27. Data: 2014-12-05 16:54:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Problem jest sztuczny, ale IMO nie o to chodzi.
    > Apple musi sie wyrozniac, wiec poszlo "z czasem, z przyszloscia i
    > osiagnieciami".
    > A na rynku jest multum kart sim, ktore sa dopiero micro.

    Jak się to pojawiło w ajfonie, to w ogóle mówili tylko tyle, że musi
    być "specjalna karta od operatora". Na rynku w ogóle nie było takich
    do kupienia bez telefonu. Z nano SIM pewnie plan był podobny, ale
    teraz taką kartę można kupić w każdym sklepie z kartami (albo nawet
    za darmo wymienić większą na taką).

    > Jaki cyrk ?

    Nie wystarczy włożyć kartę by działała. Trzeba odprawić jakieś obrzędy,
    do których potrzebne jest połączenie z Internetem. Nie wiem czy to
    wystarczy, bo prasłem dziadostwo w kąt, jak tylko zobaczyłem jak mnie
    traktują w tej firmie.

    --
    Jarek

  • 28. Data: 2014-12-05 17:16:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 05 Dec 2014 14:33:39 +0100, Zbych <a...@o...pl> wrote:
    > Widocznie przespałem jakąś rewolucję, bo ostatnio jeszcze były
    karty
    > mikro. Na kiedy są planowane wersje piko?

    W końcu odkryją, ze karta sim nie jest potrzebna. Szczególnie do
    jednorazowych telefonów.

    --
    Marek

  • 29. Data: 2014-12-05 17:21:49
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    pewnie chodzi o to o co walczy Roman ze swoim jebniętym kumplem zemłą,
    żeby wszyscy byli w odpowiedni sposób namierzeni...

  • 30. Data: 2014-12-05 19:08:20
    Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale mowisz ze tanie startery nie pasuja do ajfona ?

    E tam nie pasują. Potrzebne są tylko nożyczki
    https://www.youtube.com/watch?v=j6T1Mygucak&t=2m18s

    ;)