  • 11. Data: 2014-12-05 10:41:44
    Temat: Re: ciekawe
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 5 Dec 2014 09:54:53 +0100, "Ghost" <g...@e...com>
    wrote:
    > Do sprzedawania (czytaj:nakręcania koniunktury) głownie?

    Pytanie było jaka grupa klientów byłaby najbardziej zainteresowana.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2014-12-05 10:47:38
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 05.12.2014 o 10:41, Marek pisze:

    > Pytanie było jaka grupa klientów byłaby najbardziej zainteresowana.

    Taka, która potrzebuje telefonu tylko raz do zdalnego "uruchomienia"
    swoich "zabawek" ;-) Niejako przy okazji ciężko będzie potem
    zidentyfikować resztki tego, co pozostanie z takiego telefonu.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 13. Data: 2014-12-05 12:15:18
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 09:46:03 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > -
    >
    > Etam. Kwestia wygenerowania potrzeby posiadania przez wszystkich
    > giętych telefonów, wtedy fizyka zaraz się znajdzie.
    > Dopóki dobrze sprzedają się urządzenia ze sztywną płytką nie ma
    > ciśnienia na giętkie.

    Badania rynku byly. Któryś nowszy iphone się lekko
    zginał, klienci zareagowali negatywnie.

    ;-)

    pzdr
    bartekltg

  • 14. Data: 2014-12-05 12:23:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bartekltg" napisał w wiadomości grup

    >Badania rynku byly. Któryś nowszy iphone się lekko
    >zginał, klienci zareagowali negatywnie.
    >;-)

    Jest tez LG G Flex. Srednio sie spredaje - widac jednak troche
    zapotrzebowania jest.

    Telewizor wyginalny ostatnio widzialem ... wcisna :-)

    J.

  • 15. Data: 2014-12-05 12:43:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek zapytał:

    http://polish.ruvr.ru/2010/01/22/4619609/

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2014-12-05 13:14:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości
    Wójtowicz<s...@s...spam.spam.com> wrote:
> [...]
    Miały

    >Do czego byłby przydatny jednorazowy telefon? ;)

    Jestes w podrozy, upuszczasz swoj iTelefon, przestaje dzialac ... i co
    robisz ?

    Choc w sumie zbyt raczej niewielki, a "zwykly telefon" dzis ponizej
    stowy".

    J.

  • 17. Data: 2014-12-05 13:23:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Jestes w podrozy, upuszczasz swoj iTelefon, przestaje dzialac ...
    > i co robisz ?
    >
    > Choc w sumie zbyt raczej niewielki, a "zwykly telefon" dzis ponizej
    > stowy".

    Do telefonu z sześć dych nie pasuje mikroskopijna karta SIM wyjęta
    z iTelefonu. A swoją drogą, to karta SIM kupina gdzieś w kiosku na
    lotnisku, nawet jak się ją oberżnie do wymaganych wymiarów, to nie
    zadziała bez odprawienia jakichś guseł z rejestracją.

    --
    Jarek

  • 18. Data: 2014-12-05 13:39:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jarosław,

    > Do telefonu z sześć dych nie pasuje mikroskopijna karta SIM wyjęta
    > z iTelefonu.

    Jak nie zniszczysz pozostałości z wydłubywania, to karta da się
    poskładać do rozmiaru micro i mini... Tylko trzeba ze sobą wozić
    szkielecik...

    > A swoją drogą, to karta SIM kupina gdzieś w kiosku na lotnisku,
    > nawet jak się ją oberżnie do wymaganych wymiarów, to nie zadziała
    > bez odprawienia jakichś guseł z rejestracją.

    Zawsze? Moje dziecko jakoś sobie radzi, podróżując po świecie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 19. Data: 2014-12-05 13:42:09
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 05.12.2014 o 13:39, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Jak nie zniszczysz pozostałości z wydłubywania, to karta da się
    > poskładać do rozmiaru micro i mini... Tylko trzeba ze sobą wozić
    > szkielecik...

    Albo kupić w kiosku starter za 5zł i wydłubać ten "szkielecik".

  • 20. Data: 2014-12-05 13:54:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Zbych napisał:

    > Albo kupić w kiosku starter za 5zł i wydłubać ten "szkielecik".

    Jeszcze nie spotkałem startera za 5 zł, z którego da się wydłubać
    kartę nanoSIM. Nawet w tych wypasionych po 8 zł nie jest to możliwe.
    Zresztą karty nano są zdaje się cieńsze od innych.

    --
    Jarek