  • Data: 2015-12-26 14:28:04
    Temat: Re: chyba znalazłem optymalne
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "P03" n5lr4p$dm3$...@d...me

    > Rodzinka udała się na święta w okolice pogranicza i stwierdziła
    > iż nie wie czy czasem nie zapłaci za roaming z Białorusią.

    Znam ten ból... Cyrylica... Kilo po kilo, a nawet pojedyncze bajty...
    Tak pociągnęło mi chyba z 9 pln pod rosyjską granicą, zanim zareagowałem...
    Inni w tych okolicach (Gołdap) tracili setki plnów na gadanie...

    > Dodatkowy argument - możliwość samodzielnego wyłączania
    > roamingu kodami USSD w FMgroupmobile.pl.
    > W ofercie mobilnej dziewicy nie udało się pozyskać na stronie
    > żadnych informacji, elektroniczny BOK nie umożliwia nawet
    > sprawdzenia stanu roamingu, a białkowy BOK nie działa.

    Tam nie ma BOKów. Jest CMOK. :) [pewnie dlatego te problemy...]

    > http://www.anony.ws/i/2015/12/26/FMgroupmobile-kody-
    USSD.jpg
    > Dobrze by było gdyby jakiś urząd spełnił swoje zadanie, ujednolicił

    I żeby skosił od nas (z naszych podatków) kilka miliardów pln
    na swą działalność prolajfną...

    > kody USSD i nakazał listę kodów które każda sieć musi mieć,
    > w której to liście samodzielne uruchamianie i dezaktywacja
    > roamingu międzynarodowego powinna się znaleść obowiązkowo.

    Ja po prostu:

    - wyłączyłem komórkowanie
    - wysłałem m@il do CMOKu i poprosiłem o interwencję

    a CMOK zaproponował mi wyłączenie roamingu międzynarodowego,
    co też uczynił -- chyba po uzyskaniu mojej zgody przesłanej m@ilem.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'