  • 121. Data: 2010-06-15 21:34:23
    Temat: Re: chyba znalazlem moj znaczek na allegro
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-15 21:13, J.F. pisze:
    (...)
    > Coz chcesz - taka prawda.
    > Tu auto rzadkie i neoncjusz trafil prawidlowo za pierwszym razem,

    Lexus rzadkim samochodem? Fakt, na wsi mieszkam, ale tego tutaj jeździ
    bez liku.

    > ale jakbym np lusterko od samochodu czy telefon wystawil na sprzedaz,
    > to ma mi policja wparowac ? Bo na pewno ktos sie znajdzie komu akurat
    > ukradli.

    A gdzie ja coś takiego napisałem? Mam wrażenie, że nie do końca
    załapałeś o czym pisałem.

    > A jesli dobrze licze to mam siedem komorek w domu - to pewnie
    > powinienen sie policji dlugo spowiadac ?

    Eee? Ja mam ich też kilka - za simdaty też będą ścigać? Przecież
    to jakaś bzdura. Żonę mi zamkną? Synów? Może mi lapki pozamykają?
    Przesadzasz... Gdzieś jest granica normalności...

    > A jak ktos uwaza ze narkotyki powinny byc dozwolone ?

    Nieistotne co ktoś uważa w tej materii - handel narkotykami to biznes
    o parę rzędów wielkości bardziej dochodowy, niż te parchate lusterka.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 122. Data: 2010-06-15 21:39:33
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    O wilku mowa :)

    http://forumprawne.org/prawo-karne/132863-kradziez-z
    naczkow-od-aut.html

  • 123. Data: 2010-06-15 21:43:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > Aha, a reszty 'odważnych' już nie? Daruj... Policja wcale nie jest taką
    > oazą głupoty, jak tu (nie tylko oczywiście) wielu chce pokazać. Jest ona
    > jakimś odzwierciedleniem średniego poziomu umysłowo/moralnego
    > społeczeństwa - co zresztą widać.

    Po to istnieje opłacana z podatków policja żeby nie trzeba było szarpać
    się np. ze złodziejem emblematów.

  • 124. Data: 2010-06-15 21:56:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-15 21:43, to pisze:

    > Po to istnieje opłacana z podatków policja żeby nie trzeba było szarpać
    > się np. ze złodziejem emblematów.

    Widzisz - ja nie miałem z tym specjalnych problemów (podobnie jak
    sąsiedzi). Policja w sumie chętnie współpracowała, o ile mieszkańcy
    również chętnie brali w tym udział. Skutecznie - od lat nie mamy
    kradzieży na osiedlu. Nawet na lusterko z 'kopa' złamane przyjeżdżają.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 125. Data: 2010-06-15 21:56:56
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Filip KK napisał(a):

    > Ale z czym Ty masz problem? Umów się z gościem gdzieś wieczorkiem,
    > powiedz że podjedziesz bo szukasz już od dłuższego czasu takiego znaczka
    > do Twojego i spuść mu wpierdol i będzie pozamiatane. Chyba, że jesteś
    > mięczak, to dzwon po kolegów jak sam nie potrafisz załatwić prostej
    > sprawy z durnym znaczkiem.

    Oj Ty twardzielu...
    Chyba za dużo się filmów naoglądałeś i podpuszczasz gościa do pakowania
    się w większe kłopoty.
    Aż tak słabo się orientujesz jak działają takie matoły?

    No chyba, że złodziej jest na tyle głupi, że sam kradnie i sam
    sprzedaje. A jeszcze głupszy jak się sam umawia na osobisty odbiór
    kradzonych fantów.

    --
    M.

  • 126. Data: 2010-06-15 22:24:17
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Ramzes" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > O wilku mowa :)
    > http://forumprawne.org/prawo-karne/132863-kradziez-z
    naczkow-od-aut.html

    Heh faktycznie chłopaki się przestraszyli...
    Teraz fajnie by było poświęcić troche swojego czasu i dobrać się im do dupy.
    Archiwizowac wszystkie strony gdzie mogą być ich wpisy, kontaktować się z
    adminem o podanie IP złaszać na policję niech się zajmą czymś porzytecznym.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 127. Data: 2010-06-15 22:32:35
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-15 22:24, Lewis pisze:
    > złaszać na policję niech się zajmą czymś
    > porzytecznym.

    Mogliby spałować twoją polonistkę? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 128. Data: 2010-06-15 22:37:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-15 21:56, Shreek pisze:

    > Oj Ty twardzielu...
    > Chyba za dużo się filmów naoglądałeś i podpuszczasz gościa do pakowania
    > się w większe kłopoty.
    > Aż tak słabo się orientujesz jak działają takie matoły?

    LOL - krótko na grupie jesteś? Zerknij do archiwum :) Twój twardziel
    będzie jeszcze twardszy ;)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 129. Data: 2010-06-15 22:41:30
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hv8o14$nis$4@news.dialog.net.pl...
    > Mogliby spałować twoją polonistkę? ;)

    Nie nie, jeśli już to tylko mnie. Ona niczemu nie winna...

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 130. Data: 2010-06-15 22:43:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-15 22:41, Lewis pisze:
    > "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisa:
    >
    > Nie nie, jeśli już to tylko mnie. Ona niczemu nie winna...

    LOL - uczciwy się trafił :)

    Pozdrawiam :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.