  • 131. Data: 2010-06-15 23:10:42
    Temat: Re: chyba znalazlem moj znaczek na allegro
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > Widzisz - ja nie miałem z tym specjalnych problemów (podobnie jak
    > sąsiedzi). Policja w sumie chętnie współpracowała, o ile mieszkańcy
    > również chętnie brali w tym udział. Skutecznie - od lat nie mamy
    > kradzieży na osiedlu. Nawet na lusterko z 'kopa' złamane przyjeżdżają.

    A ten jednostkowy przykład ma świadczyć o...?

  • 132. Data: 2010-06-15 23:11:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > LOL - krótko na grupie jesteś? Zerknij do archiwum :) Twój twardziel
    > będzie jeszcze twardszy ;)

    Czyli co, mówisz, ze mięknie? Bo nie wiem czy dobrze odczytuję Twoje
    werbalne intencje.

  • 133. Data: 2010-06-15 23:18:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 22:43:04 +0200, osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    > LOL - uczciwy się trafił :)
    >
    > Pozdrawiam :)

    eee tam, też byś chciał być przez nią spałowany :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 134. Data: 2010-06-15 23:20:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 21:56:50 +0200, Artur Maśląg wrote:
> [...]
    >również chętnie brali w tym udział. Skutecznie - od lat nie mamy
    >kradzieży na osiedlu. Nawet na lusterko z 'kopa' złamane przyjeżdżają.

    przyjezdzaja i co ?

    J.

  • 135. Data: 2010-06-15 23:26:47
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Ramzes" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >O wilku mowa :)
    >
    > http://forumprawne.org/prawo-karne/132863-kradziez-z
    naczkow-od-aut.html

    Mocne :) Maja nasrane. I slusznie.

  • 136. Data: 2010-06-15 23:26:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 21:19:31 +0200, Cavallino wrote:
    >Tak w ciągu godziny, żeby nikt z otoczenia tego nie zauważył?

    A to co - to teraz oskarzony ma szukac swiadkow ktorzy go nie widzieli
    ? :-)

    J.

  • 137. Data: 2010-06-15 23:37:07
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Ramzes" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    naczkow-od-aut.htm
    > Mocne :) Maja nasrane. I slusznie.

    Heh na dobrą sprawę to teraz użytkownika KP Zamoyskiego można skarżyć za
    podszywanie się pod funkcjonariusza :p

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 138. Data: 2010-06-15 23:47:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A to co - to teraz oskarzony ma szukac swiadkow ktorzy go nie widzieli
    > ? :-)

    Jeśli chce sobie znaleźć alibi, to przecież nikt za niego tego nie zrobi.

  • 139. Data: 2010-06-15 23:54:01
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Heh na dobrą sprawę to teraz użytkownika KP Zamoyskiego można skarżyć za
    > podszywanie się pod funkcjonariusza :p

    Ktos mial polot, na Was zawsze mozna liczyc ;)

  • 140. Data: 2010-06-15 23:55:37
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-15 23:26, neoniusz pisze:
    > Użytkownik "Ramzes"<j...@g...pl> napisał w wiadomości

    naczkow-od-aut.html

    > Mocne :) Maja nasrane. I slusznie.

    Lepiej powiedz co z tym zrobisz. Bo to, że srają, to trochę mało,
    zważywszy, że ani nie był to pijacki wybryk, ani zapewne do rodziców to
    nawet nie dotarło.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl