  • 111. Data: 2010-06-15 19:09:41
    Temat: Re: chyba znalazlem moj znaczek na allegro
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-06-15 18:55, Artur Maśląg pisze:

    > Wiesz, bez urazy, ale ten wątek jest doskonałym przykładem 'uczciwości,
    > moralności i odwagi' wielu Polaków - w tym policjantów. Strach o
    > samochód, o koła itd., brak chęci do wymuszenia na policjantach
    > poprawnej reakcji - w sumie szkoda słów. W sumie kradzież znaczka
    > to temat bardzo bezpieczny - ciekawe jak by to wyglądało na okoliczność
    > walki np. z narkotykami. Stawiam podobnie - temat mocno niebezpieczny,
    > więc mało kto by w ogóle cokolwiek zrobił w tej materii...

    Co do policjantów, to się zgodzę.
    Ale jeśli chodzi o poszkodowanego, to optyka się zmienia w zależności od
    tego, czy jesteś tylko komentatorem, czy właśnie poszkodowanym...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 112. Data: 2010-06-15 19:11:04
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-15 19:05, LEPEK pisze:

    > Fakt, GG na aukcji ze znaczkiem i "Zbrodnią..." jest to samo. Inne
    > aukcje poznikały, ale dane na malibu... bywały też inne (GG zaczynjące
    > się na 230... na aukcji z GTA) - myślę, że to nie tyle ta sama osoba, co
    > powiązane osoby korzystające ze swoich kont nawzajem, podbijające sobie
    > aukcje, itp.

    To by też po części tłumaczyło jego status opisowy nt działania w pojedynkę.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 113. Data: 2010-06-15 19:27:17
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Jun 2010 16:07:19 +0200, elmer radi radisson napisał(a):

    > Az sam z ciekawosci sprawdzilem, Peja, Kultura Wysoka Reprezent. Jestem
    > rozczarowany, profil psychologiczny kogos takiego bardziej pasowal mi
    > do milosnika Mozdzera, Blechacza albo choc Orkiestry Kameralnej Amadeus
    > :/

    Żeby to choć był miłośnik Kabaretu Morlanego Niepokoju - a tak, to ....
    nie ma z kim pogadać...

    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 114. Data: 2010-06-15 19:54:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    Rafal wrote:

    > http://www.allegro.pl/item1076617582_uzywana_rama_st
    alowa.html

    To na ramę "supermarketową" wygląda. Wartość bliska zeru.

  • 115. Data: 2010-06-15 19:58:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-15 19:09, LEPEK pisze:

    > Co do policjantów, to się zgodzę.

    Aha, a reszty 'odważnych' już nie? Daruj... Policja wcale nie jest taką
    oazą głupoty, jak tu (nie tylko oczywiście) wielu chce pokazać. Jest
    ona jakimś odzwierciedleniem średniego poziomu umysłowo/moralnego
    społeczeństwa - co zresztą widać.

    > Ale jeśli chodzi o poszkodowanego, to optyka się zmienia w zależności od
    > tego, czy jesteś tylko komentatorem, czy właśnie poszkodowanym...

    No cóż - to co napisałeś tylko potwierdza moja tezę. Większość jest
    mocna w gębie i interesuje ją tylko i wyłącznie własny interes przy
    najmniejszych kosztach własnych.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 116. Data: 2010-06-15 20:39:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 15:58:49 +0200, Cavallino wrote:
    >Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >Swiadków ze byl w Hamburgu....

    A co - samemu nie mogl pojechac.
    A swiadkow prosze bardzo - caly przedzial w pociagu.

    J.

  • 117. Data: 2010-06-15 20:55:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 12:20:40 +0200, Cavallino wrote:
    >I na nowe opony do Lexusa będzie musiał wyłożyć (jak dobrze pójdzie).

    Kamere w oknie, porzadne video pozyczyc - i tym razem sprawa nie
    bedzie juz glupi znaczek w dodatku niepotwierdzonej tozsamosci.

    J.

  • 118. Data: 2010-06-15 21:04:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 18:14:18 +0200, elmer radi radisson wrote:
    >Racja, ze nalezaloby przykrecic srube na komendzie. Typowa
    >spychotechnika. Jak mi kiedys pijany gowniarz uszkodzil karoserie
    >i go zlapano to w nocy z wlasnej inicjatywy niebiescy przyslali
    >technika kryminalistycznego tak ze zrobil foty i zdjal slady (!).

    I co - wyszlo cos z tego czy slady nie byly wyrazne ?

    Po poszukiwaniach go zlapali, czy na ich oczach sie zatoczyl, ale
    brakowalo im przestepstwa do statystyk ?

    J.

  • 119. Data: 2010-06-15 21:13:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 18:55:37 +0200, Artur Maśląg wrote:
> [...]
    >samochód, o koła itd., brak chęci do wymuszenia na policjantach
    >poprawnej reakcji - w sumie szkoda słów.

    Coz chcesz - taka prawda.
    Tu auto rzadkie i neoncjusz trafil prawidlowo za pierwszym razem,
    ale jakbym np lusterko od samochodu czy telefon wystawil na sprzedaz,
    to ma mi policja wparowac ? Bo na pewno ktos sie znajdzie komu akurat
    ukradli.
    A jesli dobrze licze to mam siedem komorek w domu - to pewnie
    powinienen sie policji dlugo spowiadac ?

> [...]
    >walki np. z narkotykami. Stawiam podobnie - temat mocno niebezpieczny,
    >więc mało kto by w ogóle cokolwiek zrobił w tej materii...

    A jak ktos uwaza ze narkotyki powinny byc dozwolone ?

    J.

  • 120. Data: 2010-06-15 21:19:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A co - samemu nie mogl pojechac.

    Tak w ciągu godziny, żeby nikt z otoczenia tego nie zauważył?