  • 101. Data: 2010-06-15 18:30:39
    Temat: Re: chyba znalazlem moj znaczek na allegro
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-15 14:22, kamil pisze:

    > Chcialem tylko zwrocic uwage, ze jeszcze niczego nikomu nie udowodniono,
    > znaczki moga faktycznie pochodzic ze zlomowiska, a jedyne na co mozecie
    > osiagnac takim szarpaniem czyjegos konta n-k tutaj to sprawa o pomowienie.

    Konto zostało usunięte.. Ciekawe dlaczego?

  • 102. Data: 2010-06-15 18:39:32
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Nie mam konta, zlikwidowałem jak tylko zaczęło się tam robić bagno. :P

    W sensie, od czasu kiedy policaj zaczęła sobie chodzić po profilach,
    zlikwidowałeś swój?

  • 103. Data: 2010-06-15 18:44:04
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "ererer" <e...@n...pamietam.maila> napisał w wiadomości

    > Ma ofercie jeszcze jakąś urwaną gwiazdę od Mercedesa i ramę do roweru
    > "nazwy niestety nie znam"...
    >
    > Może warto gdzieś zgłosić?

    A weź mi podaj linka do aukcji tego kolesia. Szukam od kilku dni takiej
    specyficznej ramy rowerowej.

    Jurand.

  • 104. Data: 2010-06-15 18:49:32
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    > A po czym wnosisz, że to drugie, to też jego konto?
    > Telefon inny, GG inne, pod GG ktoś inny, tylko miasto się zgadza i to, że
    > pomiędzy kontami była transakcja...

    Wszystkie dane są jego gg i nr tel się zgadza, Zobacz w sprzedanych
    przedmiotach. Na 100% to jest jedna i ta sama osoba.

  • 105. Data: 2010-06-15 18:53:06
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-06-15 18:44, Jurand pisze:

    > A weź mi podaj linka do aukcji tego kolesia. Szukam od kilku dni takiej
    > specyficznej ramy rowerowej.

    Wszystkie aukcje zwinął.
    Rama była czarna, pozioma belka była jakby przedłużona coś na kształt
    tylnego błotnika...
    Nie znam się na rowerach zbyt bardzo, ale może to ci coś pomoże.
    Jak dalej będziesz zainteresowany, to jutro mogę poszukać w temp'ach
    obrazka.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 106. Data: 2010-06-15 18:55:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-15 16:13, neoniusz pisze:
    (...)
> [...]
    > ze policja to nie W11, nie da sie sciagnac odciskow palcow, a to, ze mam
    > jego dane nic nie znaczy. Slady na znaczku tez wedlug nich nic nie znacza.
    > Poza tym, powiedzieli, ze czas oczekiwania na zgloszenie to kilka godzin i
    > pewnie nic nie uzyskam. Mam nagrane rozmowy telefoniczne z gosciem. Musi
    > miec ROWNO nasrane w porach. Niby powiedzialem, ze nie bede szedl na psy,
    > ale teraz coraz bardziej sie zastanawiam. Chociaz chyba wole, zeby nie znal
    > moich danych. Do nich sie na szczescie nie dopcha w tym momencie.

    Wiesz, bez urazy, ale ten wątek jest doskonałym przykładem 'uczciwości,
    moralności i odwagi' wielu Polaków - w tym policjantów. Strach o
    samochód, o koła itd., brak chęci do wymuszenia na policjantach
    poprawnej reakcji - w sumie szkoda słów. W sumie kradzież znaczka
    to temat bardzo bezpieczny - ciekawe jak by to wyglądało na okoliczność
    walki np. z narkotykami. Stawiam podobnie - temat mocno niebezpieczny,
    więc mało kto by w ogóle cokolwiek zrobił w tej materii...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 107. Data: 2010-06-15 18:55:53
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    Teraz pousuwał ogłoszenia o znaczkach do samochodów. I usunął również
    wszystkie przedmioty z konta allegro. Ale sa komentarze co kto ostatnio od
    niego kupił i tam widać te same nr gg i nr telefonu.
    z google:
    - 2 odwiedzin - 07:37
    ... Napis Audi A8, Renault Laguna Wszystko używane, w dobrym stanie ! Dobre
    ceny ! Kontakt: gg: 1505866 tel: 514171492 e-mail: w...@i...pl.
    Pozdro ! ...
    trojmiasto.gumtree.pl/c-Samochody-Sprzedam-czesci-i-
    akcesoria-Sprzedam-znaczki-samochodowe-W0QQAdIdZ2114
    52737
    - 22 godz. temu

    Nie może być takiego dziadostwa !!! Musi za to odpowiedzieć !!!

  • 108. Data: 2010-06-15 19:00:46
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wszystkie aukcje zwinął.
    > Rama była czarna, pozioma belka była jakby przedłużona coś na kształt
    > tylnego błotnika...

    Khmm to raczej nie moja - moja była czerwono biała z zamalowanym napisem
    producenta ramy ;)

    Jurand.

  • 109. Data: 2010-06-15 19:05:04
    Od: Rafal <n...@g...pl>

    On 15.06.2010 18:44, Jurand wrote:

    > Użytkownik "ererer" <e...@n...pamietam.maila> napisał w wiadomości

    > A weź mi podaj linka do aukcji tego kolesia. Szukam od kilku dni takiej
    > specyficznej ramy rowerowej.
    >
    > Jurand.
    http://www.allegro.pl/item1076617582_uzywana_rama_st
    alowa.html

  • 110. Data: 2010-06-15 19:05:36
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-06-15 18:49, Ramzes pisze:

    > Wszystkie dane s? jego gg i nr tel si? zgadza, Zobacz w sprzedanych
    > przedmiotach. Na 100% to jest jedna i ta sama osoba.

    Fakt, GG na aukcji ze znaczkiem i "Zbrodnią..." jest to samo. Inne
    aukcje poznikały, ale dane na malibu... bywały też inne (GG zaczynjące
    się na 230... na aukcji z GTA) - myślę, że to nie tyle ta sama osoba, co
    powiązane osoby korzystające ze swoich kont nawzajem, podbijające sobie
    aukcje, itp.

    Pozdr,