  • Data: 2013-08-19 17:01:08
    Temat: Re: chyba mój pierwszy FR przez SM ;)
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Mon, 19 Aug 2013 16:58:42 +0200 osobnik zwany jerzu napisał:

> [...]
    -granicy-do-krakowa-
    kierowcy-klna-na-tuska

    > Nie wiem co ma wspólnego Tusk z korkami na zakopiance, korkami, które są
    > tam od zawsze. Wytłumaczysz?

    ależ to oczywista oczywistość. usk powinien zniknąć górali blokujących
    rozbudowę zakopianki ale nie wolno mu do tego uzywać siły. On ma ich
    zniknąć równocześnie karmiąc dutkami do pożygania. Skoro tego nie zrobił
    to korki sa jego winą. CBDO. :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?