  • Data: 2016-01-09 22:32:29
    Temat: Re: chrapiesz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 9 Jan 2016 21:52:09 +0100, Jacek napisał(a):

    > Ale mi chodzi o jakąś psychozę, która opanowała naszych
    > "przepisodawców", który mieszają w PoRD zmieniając je w tempie rekordowym.
    > Zobacz to:
    > file:///C:/Users/ASUS/Desktop/WYPADKI_DROGOWE_2013.p
    df

    tak to jeszcze Chmura nie dziala, moze w przyszlym roku :-)

    > strona 35: - spośród 100% wypadków drogowych policja podaje jako wypadki
    > z "innych przyczyn" - jest ich 7,4% ogółu
    > spośród tych "innych" 5,6% stanowi nagłe zasłabnięcie/zaśnięcie.

    czyli 5.6%*7.4%. Albo jak kto woli - 149 wypadkow sposrod 35 tys.

    > "niewłaściwy stan jezdni" jedynie 3,8 %.
    > Czyli wniosek jest prosty: mamy świetne drogi i za dużo
    > cukrzyków/chrapaczy za kółkiem??

    Nie - jak droga jest kiepska, to trzeba dopasowac predkosc do
    warunkow. A jak jest wypadek, to znaczy, ze zawinilo niedostosowanie
    predkosci przez kierujacego :-)
    No chyba, ze kierowal policjant :-)

    Ale tak prawde mowiac cos w tym jest - droga jaka jest, kazdy widzi, i
    jak kierowca wylatuje z zakretu to z wlasnej winy :-)

    J.