    From: Wiesiaczek <W...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: cholerne szeryfy
    Date: Sun, 25 Jun 2017 09:11:06 +0200
    <ogphos$4s9$1@node2.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
    <X...@1...0.0.1>
    <5931633c$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <59317d8f$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5931c244$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
    <ogsgr0$s7s$2@node2.news.atman.pl>
    <5931c9de$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <ogtem3$es2$1@node1.news.atman.pl>
    <594df8c7$0$660$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 24.06.2017 o 07:29, z pisze:

    > Bo żeby zrozumieć przydatność szeryfów trzeba wznieść się na jeszcze
    > wyższy poziom intelektualny.;-)
    > 1 - potulna jazda na jednym pasie żeby już być na odpowiednim i nie
    > kombinować
    > 2 - Jazda na suwak czyli na hura do przodu żeby zająć jak naszybciej
    > niewykorzystany pas w celu skrócenia długości korka ale w tle z
    > egoistycznymi akcentami cwaniakowania.
    > 3 - zajęcie wolnego pasa ale bez wyprzedzania innych, bez wciskania się
    > w kolejkę biorąc pod uwagę niestety występujące ludzkie emocje,
    > zachowania i nie powodując konfliktów na drodze.

> [...]

    Oczywiście druga!
    Wpadnij do Warszawy, zobaczysz jak to działa.
    Gdyby stosować inne opcje, to miasto byłoby całkowicie zakorkowane.
    Tymczasem po Warszawie jeździ się praktycznie bezstresowo, oczywiście
    pomijając prowincjuszy, którzy stosuję swoje wiejskie nawyki (zasada:
    nie wpuszczą mnie bo i ja też bym nie wpuścił) - więc od razu blokują
    pas znikający na samym początku, zamiast dojechać nim do końca.

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)