-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: cholerne szeryfy
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <ogoatl$irn$1@dont-email.me> <592fcb73$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
<ogoin3$8h8$1@dont-email.me>
<592fdec5$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
<ogoskr$nd5$2@node1.news.atman.pl>
<592ffb8b$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
<ogp0ii$nd5$5@node1.news.atman.pl>
<59302088$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
<ogpgab$2tu$4@node2.news.atman.pl>
<593045d0$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
<ogphos$4s9$1@node2.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
<X...@1...0.0.1>
<5931633c$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<59317d8f$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5931c244$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
<ogsgr0$s7s$2@node2.news.atman.pl>
<5931c9de$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
<ogtem3$es2$1@node1.news.atman.pl>
Date: Sat, 3 Jun 2017 17:33:10 +0200
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 47
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1496503972 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5148 82.143.187.50:49795
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2606742
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 3 Jun 2017 06:41:40 +0200, Shrek napisał(a):
> W dniu 02.06.2017 o 22:26, J.F. pisze:
>>> Przed szeryfem jest wolne miejsce, bo ci co pojechali już dawno są na
>>> przodku.
>> Jakby ich bylo duzo, to by zapchali to wolne miejsce.
>
> Na pewno ich było mniej. Ile nie wiesz.
2-3 km mniej ich bylo, tyle wiem z opisu :-)
> Tak czy inaczej szeryf robi
> krecią robotę i nie rozumiem jak można go pochwalac.
Bo ci sie wydaje. Krecia robote ... ale w dobra strone robi :-)
> Nalezy sie mandat
> za tamowanie ruchu i koniec tematu. Po to ten asfalt wylali, żeby z
> niego korzystać.
No i widzisz jak korzystaja bez szeryfa.
>>> Idąc dalej twoim rozumowaniem, mistrz lewego pasa jest pożyteczny
>>> robiąc zatwardzenie na autostradzie, bo przed nim i tak pusto, więc
>>> widać nikt z tego lewego pasa nie korzysta i dopiero obecność debila
>>> powoduje wykorzystanie 100% przepustowości:P
>>
>> Blad w rozumowaniu.
>> Jakby taki dluzszy czas pojechal, to za nim bylaby dluga kolejka.
>
> No właśnie tak. I robi dobrą robotę, bo dwa pasy są optymalnie
> wykorzystane. A nie tak, że lewy aoptymalnie luźniejszy - wniosek -
> mistrz lewego robi dobrą robotę i bezpodstawnie na nich klną. Optymalnie
> byłoby, żeby na początku jechały dwa tiry. Taka sama popieprzona logika
> jak twoja.
Cos se zacietrzewiles i nie rozumiesz bledow w logice.
>> Bez szeryfa pas jest pusty - trzeba sie z tym pogodzic, przynajmniej w
>> tej pieciolatce :-)
>
> W cywilizowanych regionach jest inaczej. Niestety konu ma rację - nie
> dorośliście do cywilizacji i co gorsza nie chcecie dorosnąć:(
No i w cywilizowanych rejonach szeryfow nie potrzeba.
A niecywilizowanych pomagaja dorosnac.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.06.17 17:06 Wiesiaczek
- 04.06.17 17:12 Shrek
- 05.06.17 14:35 J.F.
- 05.06.17 17:30 Cavallino
- 05.06.17 20:03 RadoslawF
- 06.06.17 15:25 SW3
- 23.06.17 23:23 ww
- 24.06.17 07:29 z
- 25.06.17 09:11 Wiesiaczek
- 25.06.17 11:43 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=