  • Data: 2015-10-14 13:39:11
    Temat: Re: chmura 500GB [cross]
    Od: Robert Winkler <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.10.2015 o 12:52, rs pisze:

    > dla niektorych z nich to jest filozofia i nie wszyscy sa na windows,
    > chyba wiekszosc to makowkowcy.
    > i gdzie ten ftp mialby stac? kto mialby udostepniac zasoby, skoro
    > zadnemu z nich nie chce sie oplacic nawych marnych 5$ miesiecznie na
    > hosting plikow? <rs>

    Postaw to u siebie w domu.

    Zwykle dostawna internetu oferuje klientom za darmo
    jeden publiczny adres IP.
    Nawet gdyby nie było by to IP stałe, tak jak u mojego providera,
    to możesz użyć usługi dynamicznego DNS'a (No-IP, DynIP, itp.)
    i tam zdobyć za darmo nazwę pod którą będzie krył się twój dynamiczny IP
    Routery mają już zwykle wbudowaną funkcje powiadamiania tych serwerów
    w przypadku zmiany publicznego IP,
    ale jeśli twój router tego nie potrafi,
    to masz w sieci programy służące do tego.

    --
    Robert