    From: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: chlopcy z pelo szaleja - nowy podatek od drog kajowych ?
    Date: Tue, 15 Jan 2013 15:43:36 +0100

    Powitanko,

    > Często dajesz się doić?

    Dosyc rzadko, bo zbiorniczek raczej duzy, ale jak juz go trzeba
    napelnic, to jakies 200zl idzie na nowe fotoradary i pol miliona
    urzedasow, reszta na samo paliwo.
    Ze stacjonarnymi fotoradarami problemu nie mam, raczej uwazam na drodze,
    jesli ktos na nie wpada, to raczej gapa, co na drodze moze byc
    niebezpieczne. Niemniej upierdliwe jest zwalnianie do predkosci
    parkingowych i pozniejsze przyspieszanie. FR odwraca tez uwage od innych
    rzeczy bardziej istotnych, np. na Pulawskiej zainstalowali wplatomat
    Vincenta zamiast sygnalizacji na przejsciu dla pieszych.
    Na mobilne sprawdza sie CB. Tak wiec ja finansowo na "wplatomatach"
    raczej trace niewiele, natomiast sytuacja, w ktorej rzad troszczy sie
    wylacznie o kase na swoje potrzeby, wymysla coraz to nowe sposoby
    utrudniania ludziom zycia, jest krotko mowiac opresyjny, nie jest fajna.
    Trudno mowic co prawda o utracie zaufania, bo nie mozna stracic czegos,
    czego nigdy nie bylo, ale chcialbym kiedys poczuc, ze owszem, place, ale
    w zamian mam a to skrzyzowanie bezkolizyjne, a to parking, albo chocby
    barierke energochlonna. No ale ja w mniejszosci jestem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa