    From: "Mystik" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: chłopcy radarowcy - kij w mrowisko - długie
    Date: Sun, 22 Feb 2009 19:57:54 +0100

    Cześć

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:gnpluo$mbu$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2009-02-21 19:30:12 +0100, "Easy" <e...@o...nospam.org> said:

    > Aha, czyli przepis to świętość, choćby i debilny? Zresztą nie upieram się,
    > że to tylko i wyłącznie wina samych drogowców, nie tylko w tym miejscu
    > naszym przepisom daleko do doskonałości.

    No to najwyższy czas abyś skierował swoją energię na zmianę przepisów.

    > Na ulicach Wawy patrole drogówki można zobaczyć głownie przy
    > stłuczkach/wypadkach, albo w czasie akcji suszenia. Tak poza tym
    > wielokrotnie widziałem jak bedąc w ruchu, dokładnie głęboko w dupie mieli
    > ludzi robiących w ich polu widzenia różne głupie rzeczy.

    Problemem jest może widzenie Polski przez pryzmat Warszawy, co?
    Osobiście w Poznaniu, bardzo wnerwiony po tym jak mi gościu w "maluchu"
    zajechał drogę, nie zdążywszy nawet mrugnąć dwa razy oczami, zobaczyłem
    tylko cień radiowozu obok mnie na "kogutach" i za chwilę gościa ostro
    trzepali. Policjanci to też ludzie. Często są to zakompleksione mięśniaki,
    którym w łózku nie idzie i wyżywają się na ulicy, czasami młodzi, którzy
    poczuli władzę, a czasami rozsądni, oczytani i wykształceni ludzie.

    > Nieraz też widziałem radiolkę drogówki pakującą się na zakorkowane
    > skrzyżowanie, jeżdżącą bez kierunków i z prędkością ponadprzepisową
    > (znaczy - jechali jak wszyscy).

    Tu niestety mogę tylko przytaknąć. Też takich widziałem. Ale widziałem też
    "milion" sytuacji w których policja zachowywała się zgodnie z przpeisami.

    > Owszem, dostałem raz na kilka mandat za coś innego (zawracanie na rondzie)

    Przez ciekawość zapytam, dostałeś mandat za zawracanie na rondzie?

    pozdr.
    Mystik