  • Data: 2009-02-20 20:19:04
    Temat: Re: chłopcy radarowcy
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "(pj)" napisał :
    > http://www.polityka.pl/chlopcy-radarowcy/Lead33,933,
    282854,18/
    > Będę się powtarzał: ja nie mam dobrych doświadczeń z Policją w sensie
    > skrzeczących realiów kontra idealizm, i póki co, będę uważał, że to ONI
    > powinni się PIERWSI zmienić, a nie MY. Pomagać przede wszystkim!

    Już prawie bym był skłonny uwierzyć autorowi artykułu i przyznać rację jego
    tokowi rozumowania, ale - idąc z tendencją grupowego przypierdalactwa - wg
    tego pana, z Warszawy do Wrocławia jest niecałe 500 km, a taka nieznajomość
    rzeczywistości dyskwalifikuje tegoż pana. ;)
    A teraz - jak to się robi w innych krajach.
    Była zima, był śnieg i padał mróz ;). Mój ojciec, na stałe mieszkający w
    USA, po skończonej pracy poszedł na przystanek i czekał na autobus. Rozkład
    był chyba zerwany (czy coś) więc czekał na tym przystanku nie wiedząc, że
    nie ma na co. Po jakimś czasie podjechał radiowóz, wysiadł policjant,
    podszedł i mówi - panie, nie ma na co czekać, dzisiaj już żaden autobus na
    ten przystanek nie przyjedzie. Co pan tu w ogóle robi ? Próbuję wrócić do
    domu po pracy, odpowiedział zgodnie z prawdą ojciec. Jeszcze pan tu
    zamarznie albo coś, proszę wsiadać do radiowozu, odwiozę pana do domu. Tak
    też się stało.I tyle. Policjant jest na służbie. Służbie obywatelowi. Oni to
    po prostu rozumieją. Radiowóz to nie taxi, ale obywatel miał kłopoty, więc
    funkcjonariusz na służbie zachował się tak jak powinien.
    --
    PZDR
    Wojciech G.