  • Data: 2010-07-12 17:21:58
    Temat: Re: chlodzenie jak wydajniej pionowy radiator
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wnioski:

    1. grafika ati2600xt
    wentylator odwracam by dmuchal na radiator a nie wg mojego wymyslu wyciagal
    jezeli w istocie sprawnosc bedzie lepsza do 12cm wentyl wystarczy podpiac na
    5V, co prawda grafa ma pasywne, ale nie podoba mi sie grzanie do 80 stopni

    2. procesor q6600
    zostaje jak było na lato 12V, w zimie 5V wystarczało

    3. zasilacz 350W (zasilacz daje rade, 550W sie zjaral)
    12cm na zewnątrz, wyciagający (cięta obudowa), na lato 12V
    zastosuję nie wielki dodatkowy, nadmuchowy na najcieplejszy element
    od wnętrza zasilacza w kierunku wyciągającego by wspomóc przepływ

    po lecie zmienie z powrotem 12V na 5V