eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › chiptuning Katowice Dynosoft
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 19

  • 11. Data: 2010-07-22 13:21:24
    Temat: Re: [OT] chiptuning Katowice Dynosoft
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-22 11:03, *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    >>>> Planuję podnieść parametry swojego wózka (Opel C 1,9 tdci 120 KM)
    >>>
    >>> Musiałem się wtrącić :) - CDTI - nie rób z opla bryki na F ;)
    >>> Poza tym czemu chcesz "podnosić parametry"? - 120 KM nawet w Vectrze nie
    >>> jest uciążliwe.
    >>
    >> Przecie ma Fiatowski silnik no to OCB? ;)

    > Taka viagra, pt. "mam NIEMIECKI silnik w swoim Oplu". ;)
    >
    Niektóre TDCI są tez niemieckie :), a jednak brakuje w nich tej
    błyskawicy ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++


  • 12. Data: 2010-07-22 13:23:50
    Temat: Re: [OT] chiptuning Katowice Dynosoft
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Mirek Ptak napisał:

    >> Cicho, niech zyje w przekonaniu ze tylko niemiecka technologia jest OK a
    >> wszystko co na "f" jest beeee :-)
    >
    >
    > Uderz w stół ;)
    Mnie tam nie przeszkadza jezdzenie "makaronami" czy "zabkami" a w tych Gliwicach to
    jakas mania
    niemieckiej technologii - patrz AdamF (choc ostatnio na zlocie dal sie skusic na
    jazde subarynka i
    byl usmiechniety) :-)
    pozdrawiam

    --
    Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
    Oskar Wilde


  • 13. Data: 2010-07-22 14:42:03
    Temat: Re: [OT] chiptuning Katowice Dynosoft
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Mirek Ptak" wrote:
    > Mówi się, że wielomasowe sobie już nie radzi ze 150 KM za dobrze.

    A czy w Vectrach w 1.9 CDTI 150KM były inne koła dwumasowe?

    A tak swoją drogą DMF najbardziej dostaje w tyłek w niskim i średnim
    zakresie obrotów, a nie tuż przed końcem skali, gdzie silnik osiąga swoją
    maksymalną moc.

    Pozdrawiam
    .Peeter


  • 14. Data: 2010-07-22 14:49:08
    Temat: Re: [OT] chiptuning Katowice Dynosoft
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-22 13:23, *Gabriel 'wilk'* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    >>> Cicho, niech zyje w przekonaniu ze tylko niemiecka technologia jest OK a
    >>> wszystko co na "f" jest beeee :-)
    >>
    >>
    >> Uderz w stół ;)
    > Mnie tam nie przeszkadza jezdzenie "makaronami" czy "zabkami" a w tych
    > Gliwicach to jakas mania niemieckiej technologii - patrz AdamF (choc
    > ostatnio na zlocie dal sie skusic na jazde subarynka i byl usmiechniety)
    > :-)

    Zapewne dla tego, że Subaru kiedyś (nie wiem jak teraz) należało w
    jakiejś części do GM - tak jak Opel ;) - nawet wspólne serwisy były w PL.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++


  • 15. Data: 2010-07-22 14:51:32
    Temat: Re: [OT] chiptuning Katowice Dynosoft
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-22 14:42, *.Peeter* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    >> Mówi się, że wielomasowe sobie już nie radzi ze 150 KM za dobrze.
    >
    > A czy w Vectrach w 1.9 CDTI 150KM były inne koła dwumasowe?

    Nie mam zielonego pojęcia :)
    >
    > A tak swoją drogą DMF najbardziej dostaje w tyłek w niskim i średnim
    > zakresie obrotów, a nie tuż przed końcem skali, gdzie silnik osiąga swoją
    > maksymalną moc.

    Ale jeśli na tym średnim i niskim zakresie jest wyższy (tfu) moment to
    coś się może dziać. Potwierdzają to ludowe przekazy :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++


  • 16. Data: 2010-07-22 15:17:52
    Temat: Re: [OT] chiptuning Katowice Dynosoft
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    Mirek Ptak wrote:
    > Dnia 2010-07-22 14:42, *.Peeter* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    >>> Mówi się, że wielomasowe sobie już nie radzi ze 150 KM za dobrze.
    >>
    >> A czy w Vectrach w 1.9 CDTI 150KM były inne koła dwumasowe?

    Tak. Z tego co wiem, do Z19DTH (czyli 150 KM) są tańsze :)

    > Nie mam zielonego pojęcia :)
    >>
    >> A tak swoją drogą DMF najbardziej dostaje w tyłek w niskim i średnim
    >> zakresie obrotów, a nie tuż przed końcem skali, gdzie silnik osiąga swoją
    >> maksymalną moc.
    >
    > Ale jeśli na tym średnim i niskim zakresie jest wyższy (tfu) moment to
    > coś się może dziać. Potwierdzają to ludowe przekazy :)

    Dlatego się robi chiptuning z głową, bez gwałtownego strzału momentu
    z dołu. Naturalnie, że się szybciej zużywa przy większej mocy, ale
    czego się nie robi dla funu ;)


  • 17. Data: 2010-07-22 16:13:01
    Temat: Re: chiptuning Katowice Dynosoft
    Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>

    h1n1 [h...@w...pl]
    na: pl.misc.samochody napisal/la:

    > Planuję podnieść parametry swojego wózka (Opel C 1,9 tdci 120 KM) u p.
    > Gołąbka.
    > Próbowałem szukać opinii w necie, ale ogólnie bardzo skąpo.
    > Czy ktoś u nich praktykował? Jak wrażenia?
    > Z góry dzięki za (p)odpowiedzi.

    Jedź do Wojtka vel Aligatora, najpierw oceni Ci auto i powie czy się
    nadaje.
    BTW nie Katowice tylko Tychy ;-)


    Pozdrawiam,
    Rafal Lorenc

    --
    SysAdmin UsmiechaSie
    jid/mail:s...@u...sie.pl mobile: 503-611-119
    www.usmiecha.sie.pl


  • 18. Data: 2010-07-23 06:07:11
    Temat: Re: chiptuning Katowice Dynosoft
    Od: "h1n1" <h...@w...pl>

    Jakiś kontakt do Aligatora?
    Rozumiem, że jak tuningować to w Tychach? Tylko w jakim zakładzie?




  • 19. Data: 2010-07-23 10:23:01
    Temat: Re: chiptuning Katowice Dynosoft
    Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>

    h1n1 [h...@w...pl]
    na: pl.misc.samochody napisal/la:

    > Jakiś kontakt do Aligatora?
    > Rozumiem, że jak tuningować to w Tychach? Tylko w jakim zakładzie?

    No właśnie dynosoft - przeczytałem swoją poprzednią odpowiedź i
    faktycznie mogłeś źle odczytać.
    Dynosoft Katowice = Wojtek vel Aligator Tychy - jakieś pół roku temu
    przeniósł się z Katowic do Tych. ;-)
    Jedź do niego a wyjedziesz zadowolony.


    Pozdrawiam,
    Rafal Lorenc

    --
    SysAdmin UsmiechaSie
    jid/mail:s...@u...sie.pl mobile: 503-611-119
    www.usmiecha.sie.pl

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: