-
11. Data: 2010-07-22 13:21:24
Temat: Re: [OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Dnia 2010-07-22 11:03, *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał, a mnie coś
podkusiło, żeby odpisać:
>>>> Planuję podnieść parametry swojego wózka (Opel C 1,9 tdci 120 KM)
>>>
>>> Musiałem się wtrącić :) - CDTI - nie rób z opla bryki na F ;)
>>> Poza tym czemu chcesz "podnosić parametry"? - 120 KM nawet w Vectrze nie
>>> jest uciążliwe.
>>
>> Przecie ma Fiatowski silnik no to OCB? ;)
> Taka viagra, pt. "mam NIEMIECKI silnik w swoim Oplu". ;)
>
Niektóre TDCI są tez niemieckie :), a jednak brakuje w nich tej
błyskawicy ;)
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
12. Data: 2010-07-22 13:23:50
Temat: Re: [OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>
Użytkownik Mirek Ptak napisał:
>> Cicho, niech zyje w przekonaniu ze tylko niemiecka technologia jest OK a
>> wszystko co na "f" jest beeee :-)
>
>
> Uderz w stół ;)
Mnie tam nie przeszkadza jezdzenie "makaronami" czy "zabkami" a w tych Gliwicach to
jakas mania
niemieckiej technologii - patrz AdamF (choc ostatnio na zlocie dal sie skusic na
jazde subarynka i
byl usmiechniety) :-)
pozdrawiam
--
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
Oskar Wilde
-
13. Data: 2010-07-22 14:42:03
Temat: Re: [OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>
"Mirek Ptak" wrote:
> Mówi się, że wielomasowe sobie już nie radzi ze 150 KM za dobrze.
A czy w Vectrach w 1.9 CDTI 150KM były inne koła dwumasowe?
A tak swoją drogą DMF najbardziej dostaje w tyłek w niskim i średnim
zakresie obrotów, a nie tuż przed końcem skali, gdzie silnik osiąga swoją
maksymalną moc.
Pozdrawiam
.Peeter
-
14. Data: 2010-07-22 14:49:08
Temat: Re: [OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Dnia 2010-07-22 13:23, *Gabriel 'wilk'* napisał, a mnie coś podkusiło,
żeby odpisać:
>>> Cicho, niech zyje w przekonaniu ze tylko niemiecka technologia jest OK a
>>> wszystko co na "f" jest beeee :-)
>>
>>
>> Uderz w stół ;)
> Mnie tam nie przeszkadza jezdzenie "makaronami" czy "zabkami" a w tych
> Gliwicach to jakas mania niemieckiej technologii - patrz AdamF (choc
> ostatnio na zlocie dal sie skusic na jazde subarynka i byl usmiechniety)
> :-)
Zapewne dla tego, że Subaru kiedyś (nie wiem jak teraz) należało w
jakiejś części do GM - tak jak Opel ;) - nawet wspólne serwisy były w PL.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
15. Data: 2010-07-22 14:51:32
Temat: Re: [OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Dnia 2010-07-22 14:42, *.Peeter* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
>> Mówi się, że wielomasowe sobie już nie radzi ze 150 KM za dobrze.
>
> A czy w Vectrach w 1.9 CDTI 150KM były inne koła dwumasowe?
Nie mam zielonego pojęcia :)
>
> A tak swoją drogą DMF najbardziej dostaje w tyłek w niskim i średnim
> zakresie obrotów, a nie tuż przed końcem skali, gdzie silnik osiąga swoją
> maksymalną moc.
Ale jeśli na tym średnim i niskim zakresie jest wyższy (tfu) moment to
coś się może dziać. Potwierdzają to ludowe przekazy :)
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
16. Data: 2010-07-22 15:17:52
Temat: Re: [OT] chiptuning Katowice Dynosoft
Od: omega_fan <o...@n...org>
Mirek Ptak wrote:
> Dnia 2010-07-22 14:42, *.Peeter* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
> odpisać:
>
>>> Mówi się, że wielomasowe sobie już nie radzi ze 150 KM za dobrze.
>>
>> A czy w Vectrach w 1.9 CDTI 150KM były inne koła dwumasowe?
Tak. Z tego co wiem, do Z19DTH (czyli 150 KM) są tańsze :)
> Nie mam zielonego pojęcia :)
>>
>> A tak swoją drogą DMF najbardziej dostaje w tyłek w niskim i średnim
>> zakresie obrotów, a nie tuż przed końcem skali, gdzie silnik osiąga swoją
>> maksymalną moc.
>
> Ale jeśli na tym średnim i niskim zakresie jest wyższy (tfu) moment to
> coś się może dziać. Potwierdzają to ludowe przekazy :)
Dlatego się robi chiptuning z głową, bez gwałtownego strzału momentu
z dołu. Naturalnie, że się szybciej zużywa przy większej mocy, ale
czego się nie robi dla funu ;)
-
17. Data: 2010-07-22 16:13:01
Temat: Re: chiptuning Katowice Dynosoft
Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>
h1n1 [h...@w...pl]
na: pl.misc.samochody napisal/la:
> Planuję podnieść parametry swojego wózka (Opel C 1,9 tdci 120 KM) u p.
> Gołąbka.
> Próbowałem szukać opinii w necie, ale ogólnie bardzo skąpo.
> Czy ktoś u nich praktykował? Jak wrażenia?
> Z góry dzięki za (p)odpowiedzi.
Jedź do Wojtka vel Aligatora, najpierw oceni Ci auto i powie czy się
nadaje.
BTW nie Katowice tylko Tychy ;-)
Pozdrawiam,
Rafal Lorenc
--
SysAdmin UsmiechaSie
jid/mail:s...@u...sie.pl mobile: 503-611-119
www.usmiecha.sie.pl
-
18. Data: 2010-07-23 06:07:11
Temat: Re: chiptuning Katowice Dynosoft
Od: "h1n1" <h...@w...pl>
Jakiś kontakt do Aligatora?
Rozumiem, że jak tuningować to w Tychach? Tylko w jakim zakładzie?
-
19. Data: 2010-07-23 10:23:01
Temat: Re: chiptuning Katowice Dynosoft
Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>
h1n1 [h...@w...pl]
na: pl.misc.samochody napisal/la:
> Jakiś kontakt do Aligatora?
> Rozumiem, że jak tuningować to w Tychach? Tylko w jakim zakładzie?
No właśnie dynosoft - przeczytałem swoją poprzednią odpowiedź i
faktycznie mogłeś źle odczytać.
Dynosoft Katowice = Wojtek vel Aligator Tychy - jakieś pół roku temu
przeniósł się z Katowic do Tych. ;-)
Jedź do niego a wyjedziesz zadowolony.
Pozdrawiam,
Rafal Lorenc
--
SysAdmin UsmiechaSie
jid/mail:s...@u...sie.pl mobile: 503-611-119
www.usmiecha.sie.pl